Гражданска авиация ⇒ Възстановки на катастрофи
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6443
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
61-0026
https://www.youtube.com/watch?v=QTIkOEPf-5o
00-0173
https://www.youtube.com/watch?v=o_B-LanaSig
58-0188
https://www.youtube.com/watch?v=y8QXvCiOOXM
https://www.youtube.com/watch?v=QTIkOEPf-5o
00-0173
https://www.youtube.com/watch?v=o_B-LanaSig
58-0188
https://www.youtube.com/watch?v=y8QXvCiOOXM
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6443
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 9942
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Това изглежда, като хроника на една предизвестена смърт. Всички директни началници на този пилот са за разжалване, за това че са го оставили да лети. Има разлика между агресивност и глупост. А на този пилот, това не му е била първата глупост. Просто е била първата при която си е изчерпал късмета.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6443
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Това е безусловно, но в реалния живот подобни летци са идеализирани, наричани асове, а тези, които ги смятат за опасни и настояват за отнемане на бревета им, са наричани „чиновници”, „книжни плъхове”, „завистници”, „страхливци” и „буквояди”.
Винаги съм се учудвал на безумието на масата, да смята подобни изпълнения за признак на „супервисок професионализъм” и „героизъм”.
Холивуд изобщо не помага в случая с филми от рода на „Пърл Хърбър”, където висшестоящият уж щеше да наказва за неспазване правилата за безопастност на полетите, пък внезапно се „разнежи” с признания, че и той бил такъв на младини и такива били „истинските” летци.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 9942
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Това за “алфа мъжкарите” донякъде го разбирам при пилотите на изтребители, които се очаква да са агресивни. Особено при флотските, където наистина трябва да си малко клинично луд, за да кацаш на самолетоносач. Обаче при стратегическите бомбери и пилотите и командният състав очаквах, че са с друга нагласа. Явно не.Almasy написа: ↑25 Яну 2022, 09:56Това е безусловно, но в реалния живот подобни летци са идеализирани, наричани асове, а тези, които ги смятат за опасни и настояват за отнемане на бревета им, са наричани „чиновници”, „книжни плъхове”, „завистници”, „страхливци” и „буквояди”.
Винаги съм се учудвал на безумието на масата, да смята подобни изпълнения за признак на „супервисок професионализъм” и „героизъм”.
Холивуд изобщо не помага в случая с филми от рода на „Пърл Хърбър”, където висшестоящият уж щеше да наказва за неспазване правилата за безопастност на полетите, пък внезапно се „разнежи” с признания, че и той бил такъв на младини и такива били „истинските” летци.
- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 3666
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Мерси @Almasy, тези с Б-52 не ги бях гледал. Иначе като навсякъде, така и в авиацията има разни тъпи административни ограничения, в повечето случаи измислени точно от някой "книжен плъх" с цел или да "блесне" пред началството, или да опази собственото си трибуквие, или просто за да пречи на всички останали доказвайки колко е велик. Но щом става дума за правилата за безопасността на полетите, не може да има прошка. Както се казва в един лаф - в повечето професии правилата се пишат върху хартия, с мастило, а в авиацията се пишат въху камък, с кръв.
Строши-пилот 

- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6443
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 9942
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Баси колко типично руско! Изключително лош ремонт(което било нещо нормално), несинхронизирани елерони(!), самолета криви на една страна, обаче всичко го считат за нормално. Случвало се често(!).
За компенсация, пилотите преливат гориво от едното крило в другото, ама не знаят колко, щото и дарчиците работят погрешно. Автопилота не сигнализира, щото алармите изключени, за да не дразнят(!). Никой не вижда какво става и всичко това при четири човека опитен екипаж от които двама инженери.
После се оказва, че “всички така правели”! Отнема им цели 11(!) дни да намерят самолета над собствената си територия. Диспечерите не го следели от часове(!), военните и те не покривали района, търсят се съвети от ясновидки. Накрая го намират случайно.
- Sharana
- Модератор
- Мнения: 3555
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Това как наемат ясновидка и тя ги праща за зелен хайвер и мен ме уби

Но за мен по-страшното са инциденти почти в наши дни (няма 10 години още май), където самолета и пътниците ги угробват стерилни откъм знания пилоти, които даже на втори кръг не знаят как се излиза ако се наложи + тотално неразбиране как работят системите на самолета - мислели, че като натиснат едно копче самолета сам ще тръгне на втори кръг, а той пък гада предоставял в такава извънредна ситуация управлението на пилотите, които пък за норматив съумяват да го забият по ъгъл 90 градуса в пистата...
https://youtu.be/OmXc5Rpq6Fc
-
- Редовен потребител
- Мнения: 369
- Регистриран на: 16 Фев 2017, 00:14
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Аз не разбрах защо на картата пише Санкт Петербург, а озвучаващия го нарече Ленинград.
All those... moments will be lost... in time,... like tears... in rain.
- bigdragon
- Редовен потребител
- Мнения: 591
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 14:55
- Местоположение: Варна
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Вярно ли не знаеш връзката между Ленинград и Санкт Петербург 

"Киев покръсти Русия. Киев ще я опее!"
Драгомир Янков
Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.
Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!
Драгомир Янков
Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.

Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!

-
- Редовен потребител
- Мнения: 369
- Регистриран на: 16 Фев 2017, 00:14
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Аз връзката я знам, но днес градът се казва Санкт Петербург. Катастрофата е през 2013 година.
All those... moments will be lost... in time,... like tears... in rain.
- bigdragon
- Редовен потребител
- Мнения: 591
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 14:55
- Местоположение: Варна
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
През 1989-та бях един месец в Ленинград на стаж в "Карабельники", института по корабостроене.
Тогава местните и не само, когато говорят за града, го наричаха "Питер" от Петербург.
Сега не мисля, че е различно, и аз се хващам да бъркам и да използвам Ленинград...
Тогава местните и не само, когато говорят за града, го наричаха "Питер" от Петербург.
Сега не мисля, че е различно, и аз се хващам да бъркам и да използвам Ленинград...
"Киев покръсти Русия. Киев ще я опее!"
Драгомир Янков
Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.
Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!
Драгомир Янков
Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.

Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!

- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6443
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6443
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6443
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Възстановки на катастрофи
G-ARPI
https://www.youtube.com/watch?v=kQtanS-S-3Y
EC-DDU
https://www.youtube.com/watch?v=hQJ3G8jqUHc
RP-C6888
https://www.youtube.com/watch?v=9KDhKHeJfZ4
https://www.youtube.com/watch?v=kQtanS-S-3Y
EC-DDU
https://www.youtube.com/watch?v=hQJ3G8jqUHc
RP-C6888
https://www.youtube.com/watch?v=9KDhKHeJfZ4
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани