..... но честно казано не разбирам за какво е цялото мрънкане... седалка като седалка, никога не ми е било неудобно тясно.......
Еееее.......Абе млад си още.
Сега - не съм дебел или 2 метра висок - на такива хора сигурно ще им е тесничко да..
Аз съм и дебел и висок......
И да - в широко кресло с глезотии и по-малко хора наоколо със сигурност ще е по-готино, но разликата за мен не е чак толкова голяма, че да платя разликата в цената.
Ама ти сериозно ли.....Разликата е огромна, лошото е, че разликата в цената J / Y e още по-голяма.
Единственият дискомфорт се получава, ако наоколо има малко дете, което да опищи полета. Ама това не зависи толко от класата, особено ако двете класи са разделени само от едно перденце.
Перденцето е само при NB самолетите, тоест къси (европейски полети). При WB са си отделни салони.
За късите полети съм съгласен, особено като се има в предвид, че седалките само при някои АК (като ТК) са истинска бизнес класа, другите (примерно LH и кой ли още не) просто оставят едно място празно, анджък седалката пак е ужасно тясна. За 2-3-4 часа полет – приемливо. Не ми пей обаче таз песен любовна за 12+ часа полет, а аз последните години се наситих на таквиз.....
Всъщност опищяването (рева) е един от най-малките проблеми конкретно с децата. Могат обаче да те вдигнат 10-15 пъти при нощен полет (щото не му се седи на едно място и има кой да му пристане на акъла), ритници в предната седалка, заливане с кола и храна, катерене и т.н.........Пенсионерка остана с едно око, щото на мама детето и завря пръчица за китайска храна в другото "по време на игра".
Цял роман е изписан в ерлайнса по темата.
Дори и тук сме го дискутирали и сме кръстосвали шпаги със съфорумци, но всеки има право на мнение.
Моята позиция е ясна – не съм длъжен да търпя чужди, невъзпитани лигльовци.
Anyway, по темата - зависи доста от компанията. Именно заради многото проблеми и оплаквания на пасажери, доста АК въведоха „забранени за деца” салони, за които се заплаща допълнителна такса. Това за Y класата.
BTW, колкото и да се опитваха разни правозащитници да съдят АК за дискриминация – удариха на камък – пътуващите в тези салони плащат допълнително, а и деца под определена възраст не се допускат и в някои музеи (примерно), да не говорим за хотели или цели курорти.
При J (бизнес класата) пък превозвачите намериха друг начин – липсват каквито и да е намаления (90% под една година, 50% под 7 години), както е при Y класата, а се плаща FULL FARE. Някои (като SQ) стигнаха до там, че въведоха и т.н. „вътрешни правила”, които не ако не бъдат спазени (всъщност от родителите, които би трябвало да упражняват съответен надзор - основни виновници за "ситуациите"), може да се стигне до солена глоба.
И не, АК не са „жестоки” – те просто пазят интересите на т.н. "стандартен" бизнес класа пътник, които съставляват 99% пътуващите на тази тарифа и откъдето основно идва печалбата за превозвача.
А те плащат здраво, за да си осигурят удобство и спокойствие, а не да бъдат подлудявани от нечие разлигавено до смърт чаве.
п.п. сетих се - ако се падна по-близо до опашката е с една идея по-шумно но пак не мисля, че разликата не е чак толко драматична...
И тук съм съгласен – шума никога не ми е бил основен проблем, спя като пън. В един момент обаче (обикновено на 4-5 час) на който и бут да си подложиш на таз седалчица, то почва да не се трае.....
Някой ден ако доклатя до състояние, в което няма да ми пука дали давам няколко стотачки повече за по-удобна седалка .....
Няколко стотачки
Разликите при TransCon полети са хиляди
Така и не го доживях тоз момент.....
