Тъй като поне аз не знам за нови разработки на широкофюзелажни самолети, за кого са предназначени тези двигатели? Или е обратното - ако има двигатели, Еърбъс и Боинг ще започнат нови разработки на самолети?
Гражданска авиация ⇒ Гражданска авиация
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 14818
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 14818
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Пътническа Чесна с 10 човека на борда е паднала в Аляска върху морския лед. За съжаление няма оцелели - самолета е смачкам до неузнаваемост. Летели са през снежна буря. Може би обледеняване на фюзелажа (бел. моя).
https://abcnews.go.com/US/crews-searchi ... =118557849
https://abcnews.go.com/US/crews-searchi ... =118557849
- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 4784
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Междувременно, партизани на летище София
Забавяне при шест полета заради дрон, появил се над летище София:
https://nova.bg/news/view/2025/02/08/48 ... %B8%D1%8F/

Забавяне при шест полета заради дрон, появил се над летище София:
https://nova.bg/news/view/2025/02/08/48 ... %B8%D1%8F/
Строши-пилот 

- Amazon
- Модератор
- Мнения: 14818
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Това е нищо - 737 е на земята от два дни в Рим, защото котка се вмъкнала в електрическото отделение - мяука и не иска да излезе.Bruchpilot написа: ↑08 Фев 2025, 15:28Междувременно, партизани на летище София![]()
Забавяне при шест полета заради дрон, появил се над летище София:
https://nova.bg/news/view/2025/02/08/48 ... %B8%D1%8F/

https://www.upi.com/Odd_News/2025/02/11 ... 739295021/
- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 4784
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Хе-хе, да я преквалифицират в кабинна котка, сигурен съм, че пътниците няма да имат нищо противAmazon написа: ↑12 Фев 2025, 14:46Това е нищо - 737 е на земята от два дни в Рим, защото котка се вмъкнала в електрическото отделение - мяука и не иска да излезе.Bruchpilot написа: ↑08 Фев 2025, 15:28Междувременно, партизани на летище София![]()
Забавяне при шест полета заради дрон, появил се над летище София:
https://nova.bg/news/view/2025/02/08/48 ... %B8%D1%8F/![]()
https://www.upi.com/Odd_News/2025/02/11 ... 739295021/

Строши-пилот 

-
- Редовен потребител
- Мнения: 1075
- Регистриран на: 11 Юли 2021, 13:03
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Защо решихте, че темата е приключена и всичко е ясно?Almasy написа: ↑06 Фев 2025, 18:55Да.Dinain написа: ↑04 Фев 2025, 20:09Азербайджан официално обяви, че самолетът им през декември е свален от ракета на Панцир. Намерили са фрагмент от ракета, забит във фюзелажа на самолета.
https://www.reuters.com/world/azerbaija ... 025-02-04/
Излезе и официалния доклад:
https://www.gov.kz/uploads/2025/2/4/84f ... 875924.pdf
Както и преди бях писал, има въпроси! Два пъти не могат да кацнат, защото не работи GPSа, а явно не са научени да кацат на ръчен режим. Прави впечатление и че екипажа решава да се върне в Баку, преди да бъде ударен, от каквото и да е бил ударен!
Пълната разшифровка на преговорите между екипажа и диспечерите. Вижда се, че всички глупости изписани за отказа да ги приемат и нарочното им изпращане над морето са лъжи!
https://baza.io/posts/39f8e832-8790-408 ... 3679a14dd1
Тук може да се проследи и хаоса в кабината!
https://baza.io/posts/fb439a5b-f8ce-439 ... 90dd82c404
И накрая! Не коментирахте поразяващите елементи! На мен ми приличат на сечена арматура, а не на нещо правено фабрично.
@Amazon
Dinain към rki: Спри се, бе човек. Побърка се...
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7636
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Кое от написаното променя факта, че са ГРЪМНАТИ?Sasel написа: ↑17 Фев 2025, 12:24Защо решихте, че темата е приключена и всичко е ясно?
Както и преди бях писал, има въпроси! Два пъти не могат да кацнат, защото не работи GPSа, а явно не са научени да кацат на ръчен режим. Прави впечатление и че екипажа решава да се върне в Баку, преди да бъде ударен, от каквото и да е бил ударен!
Пълната разшифровка на преговорите между екипажа и диспечерите. Вижда се, че всички глупости изписани за отказа да ги приемат и нарочното им изпращане над морето са лъжи!
КОЕ

"Испански" диспечер ли да търсим или "украински" AMRAAM?
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10705
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
https://www.youtube.com/watch?v=xirf9KM1FdA

Ако САЩ продължават с това темпо, до края на МАГА епохата няма да им останат граждански самолетиImages from Toronto Pearson Airport show a Delta Air Lines plane flipped upside down after an incident that occurred while landing, officials say. Delta Air Lines Endeavor Flight 4819 flew to Canada from Minneapolis-St. Paul International Airport.

"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10705
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
-
- Редовен потребител
- Мнения: 1075
- Регистриран на: 11 Юли 2021, 13:03
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Гръмнати с какво? Никъде в доклада не се говори за ЗУР!!!Almasy написа: ↑17 Фев 2025, 15:46Кое от написаното променя факта, че са ГРЪМНАТИ?Sasel написа: ↑17 Фев 2025, 12:24Защо решихте, че темата е приключена и всичко е ясно?
Както и преди бях писал, има въпроси! Два пъти не могат да кацнат, защото не работи GPSа, а явно не са научени да кацат на ръчен режим. Прави впечатление и че екипажа решава да се върне в Баку, преди да бъде ударен, от каквото и да е бил ударен!
Пълната разшифровка на преговорите между екипажа и диспечерите. Вижда се, че всички глупости изписани за отказа да ги приемат и нарочното им изпращане над морето са лъжи!
КОЕ
"Испански" диспечер ли да търсим или "украински" AMRAAM?
Нигде в отчете не говорится о том, что это могли быть поражающие элементы зенитной ракеты, но высокопоставленный азербайджанский правительственный чиновник сообщил агентству Reuters, что внешнее воздействие, упомянутое в отчете, было вызвано именно такой ракетой.
https://www.bbc.com/russian/articles/cj02vrplgqvo
Пак някакъв (този път анонимен чиновник) казал за ракета на Панцир. Продължава обаче оглушителното мълчание от специалистите в форума, по въпроса за намерените поразяващи елементи, които така развалиха красивата картинка.

Dinain към rki: Спри се, бе човек. Побърка се...
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7636
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
А с какво са гръмнати - с прашка ли?
Спирам да отговарям - не си заслужава - постовете ти са едно към едно с постулатите на ватната пропаганда, които изчетохме и покрай MH17.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10705
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Е как с какво - гръмнат е с украински дрон, пълен с парчета арматура.
"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
-
- Редовен потребител
- Мнения: 1075
- Регистриран на: 11 Юли 2021, 13:03
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Бях написал специалистите, не пропагандистите.

Dinain към rki: Спри се, бе човек. Побърка се...
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10705
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Я дай линк към официалния доклад (не някаква статия), да видим какво пише вътре и кой го е писал.
Както примерно ти давам за МН17 - линк (279 страници PDF)
Там си пише за испанския диспечер, украинския БУК ли беше, Су-нещо-си ли беше, Миг29 ли беше, взрив вътре в задната част на самолета ли беше, и прочието кремълски версии, противоречащи си една с друга.

"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
-
- Редовен потребител
- Мнения: 1075
- Регистриран на: 11 Юли 2021, 13:03
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Almasy го е дал, но някой трябва да го прочете.EddieBG написа: ↑19 Фев 2025, 16:16Я дай линк към официалния доклад (не някаква статия), да видим какво пише вътре и кой го е писал.
Както примерно ти давам за МН17 - линк (279 страници PDF)
Там си пише за испанския диспечер, украинския БУК ли беше, Су-нещо-си ли беше, Миг29 ли беше, взрив вътре в задната част на самолета ли беше, и прочието кремълски версии, противоречащи си една с друга.![]()
Dinain към rki: Спри се, бе човек. Побърка се...
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10705
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Sasel написа: ↑19 Фев 2025, 16:22Almasy го е дал, но някой трябва да го прочете.EddieBG написа: ↑19 Фев 2025, 16:16Я дай линк към официалния доклад (не някаква статия), да видим какво пише вътре и кой го е писал.
Както примерно ти давам за МН17 - линк (279 страници PDF)
Там си пише за испанския диспечер, украинския БУК ли беше, Су-нещо-си ли беше, Миг29 ли беше, взрив вътре в задната част на самолета ли беше, и прочието кремълски версии, противоречащи си една с друга.![]()
Аха, а това прочете ли го:
И пише ли окончателно каква е причината за катастрофата, след като никъде в доклада не се говорило за ЗУР?Представленная в настоящем отчете информация является предварительной и может быть уточнена и дополнена по
результатам исследований и изучения всех материалов
Сблъсък с ято гъски, сблъсък с украински дрон, сблъсък с НЛО? Или ще фърляме боб?
"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
-
- Редовен потребител
- Мнения: 1075
- Регистриран на: 11 Юли 2021, 13:03
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
https://exclusive.kz/krushenie-azal-fin ... 2025-goda/Крушение AZAL: финальный отчет обещают подготовить к декабрю 2025 года
Итоги расследования крушения самолёта AZAL близ Актау в правительстве Казахстана должны быть готовы к декабрю 2025 года. Об этом на брифинге в правительстве рассказал вице-министр транспорта Талгат Ластаев, сообщает Exclusive.kz со ссылкой на Азаттык Азия.
Ако не ти се чака, хвърляй боб.
Dinain към rki: Спри се, бе човек. Побърка се...
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
"нормално беше да има някакво кръвопускане" Dinain за кланетата на цивилни алауити.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7636
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
За WB самолети от типа на 77Х/350 - сегашни версии, бъдещи такива, както и за чисто нови WB разработки с подобен капацитет/големина. Би бил подходящ и за 380 (който обаче, както казах, не вярвам много-много да бъде рестартиран).
Вероятно и 787, макар, че е по-малък и напасването ще по-трудно - диаметъра на двигателя е огромен.

Има го и едното, и другото.
На времето GE разработват GE90 специално заради програмата 777, която първоначално стартира с PW4000.
RB211 e разработен след преговори на RR и Lockheed, относно бъдещия Трайстар (L-1011), макар че в последствие моторизира и други модели, като 757 и 747.
Trent 500 пък е специално разработен за версиите 500/600 на 340, след като Airbus не постига договорка нито с GE, нито с CFM относно двигател със съответна тяга.
PW6000 пък се разработва ексклузивно за 318.
Да не говорим за Olympus 593, който моторозирира единствено Concorde.
Но го има и другото, какъвто е случая с Ultrafan.
Той не се разработва специално за някой определен модел.
GE стартираха Affinity не само заради ill fated Aerion, а и защото мислеха, че настъпва ерата на масовите SS самолети. След като пиха една студена вода, станаха адски предпазливи и отказаха да довършат разработката (вече за BOOM), ако производителя на самия самолет не я финансира изцяло.
IAE V2500 също не е разработван за определен модел, както и LEAP или PW GTF. Те моторизират много машини.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Dinain
- Редовен потребител
- Мнения: 49125
- Регистриран на: 18 Юли 2016, 22:29
- Контакт:
- Status: Online
Re: Гражданска авиация
Репост:
Над «Байкалом» сгущаются тучи
Гъ-гъ-гъ...
Путин нареди производство, но проектът за нов многоцелеви лек витлов самолет "Байкал" се оказва пълно дермо и ще трябват поне 5 години за проектирането му наново и допълнително финансиране. Не е ясно дали ще го има или ще се откажат напълно.

Като алтернатива, ще рестартират производството на Кукурузника Ан-2 от 1947 г., който е произвеждан до 2001 г. Рестартиране на производството на двигателя от 1965 г. в Омск ще отнеме 1.5-2 години.
Невероятни новини, а Путин нареди и да произведат 1000 пътнически самолета (отечествени), за да заменят упадъчната западна техника, която откраднаха от Боинг и Еърбъс...
Над «Байкалом» сгущаются тучи
https://www.kommersant.ru/doc/7517346При проектировании самолета был допущен ряд «драматических ошибок, которые окончательно вскрылись только сейчас», утверждает близкий к Минпромторгу собеседник “Ъ”: «Самолет фактически нужно собирать заново».
Гъ-гъ-гъ...
Путин нареди производство, но проектът за нов многоцелеви лек витлов самолет "Байкал" се оказва пълно дермо и ще трябват поне 5 години за проектирането му наново и допълнително финансиране. Не е ясно дали ще го има или ще се откажат напълно.


Като алтернатива, ще рестартират производството на Кукурузника Ан-2 от 1947 г., който е произвеждан до 2001 г. Рестартиране на производството на двигателя от 1965 г. в Омск ще отнеме 1.5-2 години.
Невероятни новини, а Путин нареди и да произведат 1000 пътнически самолета (отечествени), за да заменят упадъчната западна техника, която откраднаха от Боинг и Еърбъс...
“Обережно, падає бімба!
”
Сбърках!
Т-72, 24.02.22
Сбърках!
Т-72, 24.02.22
- centara
- Редовен потребител
- Мнения: 3249
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 13:27
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Това показва, че в годините на върлия комунизъм при Сталин, СССР е имал по-ефективна икономика отколкото днешна "капиталистическа" Русия при Путлер. Няма такова да си по-зле от комунистическа държава...
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7636
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
SQ (Singapore), която BTW почти не помни времена, в които да е била губеща утепа рибата с колосална печалба за последното тримесечие на 2024-та - S$1.63 billion (или около USD 1.22 billion).


Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7636
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Може би трябва все пак да внеса и някои уточнения.Almasy написа: ↑21 Фев 2025, 09:40За WB самолети от типа на 77Х/350 - сегашни версии, бъдещи такива, както и за чисто нови WB разработки с подобен капацитет/големина. Би бил подходящ и за 380 (който обаче, както казах, не вярвам много-много да бъде рестартиран).
Вероятно и 787, макар, че е по-малък и напасването ще по-трудно - диаметъра на двигателя е огромен.
Има го и едното, и другото.
На времето GE разработват GE90 специално заради програмата 777, която първоначално стартира с PW4000.
RB211 e разработен след преговори на RR и Lockheed, относно бъдещия Трайстар (L-1011), макар че в последствие моторизира и други модели, като 757 и 747.
Trent 500 пък е специално разработен за версиите 500/600 на 340, след като Airbus не постига договорка нито с GE, нито с CFM относно двигател със съответна тяга.
PW6000 пък се разработва ексклузивно за 318.
Да не говорим за Olympus 593, който моторозирира единствено Concorde.
Но го има и другото, какъвто е случая с Ultrafan.
Той не се разработва специално за някой определен модел.
GE стартираха Affinity не само заради ill fated Aerion, а и защото мислеха, че настъпва ерата на масовите SS самолети. След като пиха една студена вода, станаха адски предпазливи и отказаха да довършат разработката (вече за BOOM), ако производителя на самия самолет не я финансира изцяло.
IAE V2500 също не е разработван за определен модел, както и LEAP или PW GTF. Те моторизират много машини.
Вярно, че един и същ двигател може да моторизира няколко модела самолети, но все пак той търпи лека модификация, която да го направи идеален за съответната машина.
LEAP моторизира машини и на Boeing, и на Airbus, и на COMAC.
За MAX обаче двигателя се нарича LEAP-1B, за NEO-то LEAP-1А, а за С919 – LEAP-1С.
Всеки от тях се сертифицира отделно.
Това дава възможност на производителите на двигатели понякога да се опитват да изнудват производителите на самолети.
Така CFM принуди Boeing да подпише ексклузивен контракт за MAX с тях, иначе отказваше да създаде и сертифицира LEAP-1B.
С прости думи това означава, че серията MAX няма да бъде моторизирана с нищо друго, за разлика от NEO-то, при което превозвача може да избере сам двигателя - LEAP-1А или PW от серията GTF.
Boeing клекна – те имаха достатъчно проблеми още тогава.
CFM обаче не се опита да направи същото по отношение на LEAP-1А. Airbus беше сигурен в пласмента на NEO-то и вече беше дал индикации, че няма да се откаже от опцията за моторизация с GTF.
Същото направи GE относно GE9X , който трябва да моторизира серията 77Х.
Старото поколение на 777 (772, 773, 77Е и 77W) се моторизираше точно с 3 двигателя – PW4000, GE90 и Trent800 (по избор на превозвача).
GE90, вярно, придоби най-голяма популярност.
Използвайки това, GE се тръшна, че няма да разработи GE9X, ако серията 77Х (778 & 779) се моторизира и с друг двигател.
Презумцията беше, че превозвачите които имат много самолети от старото поколение 777, моторизирани с GE90, няма да искат новите варианти да нямат опция за GE9X, тъй като това би вдигнало разходите за обслужване (съвсем резонно е GE90 и GE9X да имат над 90% общо помежду си).
Boeing, вече с двата крака в батака, отново клекна.
Това обаче не винаги работи.
При създаването на 350XWB Airbus се обърна и към RR и GE относно моторизация.
RR без всякакви условия тръгна да разработва TrentXWB, но GE, недоволни, че няма да са sole доставчик, отказаха да разработят чисто нов двигател и предложиха модифициран вариант на своя GEnx-1B с който се моторизира 787 (друга опция за моторизация на 787 е Trent1000).
Сиреч да минат възможно най-тънко и да не пилеят пари.
GEnx-1B, вярно ставаше за 359 (макар че, бил ограничил субварианти с повишено MTOW), но беше повече от категорично слабичък за значително по-големия 35К що се отнася до тяга - няма как да се изцеди повече от двигател, създаден за по-малък самолет (787).
GE бяха сигурни, че Airbus няма да хвърли толкова пари за нов самолет, ако последния няма опция за моторизация и с техен двигател (по вече споменатата причина – вдигане за разходите за обслужване в една смесена флотилия).
Сметките им в случая обаче излязоха криви – Airbus се фръцна и обяви серията TrentXWB като единствена опция.
И въпреки очакванията за провал, самолета се оказа много печеливш – достатъчно е да се спомене, че АК като JL (Japan Air Lines), UA (United), DL (Delta) или AF/KL, които са бъкани със самолети от старото поколение 777, както и 787 (моторизирани с GE90 и GEnx-1B), направиха крупни поръчки за 350XWB, моторизиран само с Trent…..
Злополучният Silvercrest на SAFRAN, който вярно, технологично е много иновативен, едва не провали Dassault Falcon 5X. SAFRAN обаче така и не успяха да снижат аварийността до приемлив минимум и Dassault се принуди да се ориентира към PW812D.
Textron, които също разчитаха на Silvercrest за техния нов Cessna Citation Hemisphere, дълго се чудеха дали да не се преориентират към PW800, но в крайна сметка решиха да замразят проекта за неопределено време, докато не стане ясно аджеба ще го бъде ли изобщо Silvercrest.
Причината е, че според Textron, успеха на бъдещия Cessna Citation Hemisphere изцяло зависи от възможно най-нисък разход на гориво, тъй като конкуренцията е много оспорвана.
И тъй като такъв би могъл да се постигне само с Silvercrest, бъдещето и на самия самолет остава неясно.
Та.....Правилно казуват, че двигателя е половината самолет
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 8334
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 8334
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
Ако ще го произвеждат наново няма да е със същия двигател, но имат много стари които може да ги ремонтират/модернизират.Като алтернатива, ще рестартират производството на Кукурузника Ан-2 от 1947 г., който е произвеждан до 2001 г.
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10705
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Гражданска авиация
https://www.youtube.com/watch?v=_0dUVzl_Ig4
A FedEx Cargo flight makes emergency landing after a bird strike
A FedEx Cargo flight makes emergency landing after a bird strike
"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани