Гражданска авиация ⇒ Въпроси и гатанки
-
- Редовен потребител
- Мнения: 130
- Регистриран на: 11 Мар 2022, 13:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Напомни ми за този грозник...................
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7338
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Една авиационна трагедия е съчетана и с един чисто административен куриоз.
След като научава за станалото по телефона, ръководството на авиокомпанията моментално назначава комисия за разследване на катастрофата, като за неин ръководител е определен водещия й ас, старши пилот, в чиито преки задължения е влизало и обучението на младите пилоти и с чийто параф са били приемани всички нови самолети при предаването им от производителя....без да знае (все още), че именно той е бил командир на злощастния (нито един оцелял) самолет.
Коя е катастрофата и авиокомпанията
P.S.: за да е пълен резила (вината е изцяло на пилота), снимка на въпросния ас се мъдри и на последната рекламна брошура на въпросната АК.....
След като научава за станалото по телефона, ръководството на авиокомпанията моментално назначава комисия за разследване на катастрофата, като за неин ръководител е определен водещия й ас, старши пилот, в чиито преки задължения е влизало и обучението на младите пилоти и с чийто параф са били приемани всички нови самолети при предаването им от производителя....без да знае (все още), че именно той е бил командир на злощастния (нито един оцелял) самолет.
Коя е катастрофата и авиокомпанията
P.S.: за да е пълен резила (вината е изцяло на пилота), снимка на въпросния ас се мъдри и на последната рекламна брошура на въпросната АК.....
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 13959
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Ако разбирам правилно, въпросният пилот е отговорен за катастрофата в която няма оцелели, но той самият е жив(демек не е бил на борда)? Или авиокомпанията не е знаела, че той е пилотирал злощастния полет и назначава покойник?Almasy написа: ↑01 Окт 2024, 18:50Една авиационна трагедия е съчетана и с един чисто административен куриоз.
След като научава за станалото по телефона, ръководството на авиокомпанията моментално назначава комисия за разследване на катастрофата, като за неин ръководител е определен водещия й ас, старши пилот, в чиито преки задължения е влизало и обучението на младите пилоти и с чийто параф са били приемани всички нови самолети при предаването им от производителя....без да знае (все още), че именно той е бил командир на злощастния (нито един оцелял) самолет.
Коя е катастрофата и авиокомпанията
P.S.: за да е пълен резила (вината е изцяло на пилота), снимка на въпросния ас се мъдри и на последната рекламна брошура на въпросната АК.....
- piston
- Редовен потребител
- Мнения: 7817
- Регистриран на: 31 Юли 2016, 12:27
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Ти ма уби!....Almasy написа: ↑01 Окт 2024, 18:50Една авиационна трагедия е съчетана и с един чисто административен куриоз.
След като научава за станалото по телефона, ръководството на авиокомпанията моментално назначава комисия за разследване на катастрофата, като за неин ръководител е определен водещия й ас, старши пилот, в чиито преки задължения е влизало и обучението на младите пилоти и с чийто параф са били приемани всички нови самолети при предаването им от производителя....без да знае (все още), че именно той е бил командир на злощастния (нито един оцелял) самолет.
Коя е катастрофата и авиокомпанията
P.S.: за да е пълен резила (вината е изцяло на пилота), снимка на въпросния ас се мъдри и на последната рекламна брошура на въпросната АК.....
"Непоносимо страдание за русина е това съзнание – да си през вековете една ръмжаща мечка извън оградата на цивилизацията."
Илия Бешков, септември, 1950 г.
"War without logistics is called poverty"
William Cox
Илия Бешков, септември, 1950 г.
"War without logistics is called poverty"
William Cox
-
- Редовен потребител
- Мнения: 272
- Регистриран на: 25 Дек 2022, 20:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Не. Назначеният да води разследването е загиналият пилот. Още не са знаели че е сред загиналите. Поне така разбрах ботаAmazon написа: ↑01 Окт 2024, 20:48Ако разбирам правилно, въпросният пилот е отговорен за катастрофата в която няма оцелели, но той самият е жив(демек не е бил на борда)? Или авиокомпанията не е знаела, че той е пилотирал злощастния полет и назначава покойник?Almasy написа: ↑01 Окт 2024, 18:50Една авиационна трагедия е съчетана и с един чисто административен куриоз.
След като научава за станалото по телефона, ръководството на авиокомпанията моментално назначава комисия за разследване на катастрофата, като за неин ръководител е определен водещия й ас, старши пилот, в чиито преки задължения е влизало и обучението на младите пилоти и с чийто параф са били приемани всички нови самолети при предаването им от производителя....без да знае (все още), че именно той е бил командир на злощастния (нито един оцелял) самолет.
Коя е катастрофата и авиокомпанията
P.S.: за да е пълен резила (вината е изцяло на пилота), снимка на въпросния ас се мъдри и на последната рекламна брошура на въпросната АК.....
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7338
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Точно така
Последна промяна 1 на Almasy, променена общо 2 пъти
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7338
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Давам и два жокера, които ще направят отговора изключително лесен, но явно така е редно, щом никой не е отговорил досега.
1. Минути преди катастрофата, капитана е предупреден от помощник пилота, че действията му са неправилни и абсолютно против правилата. Но тъй като въпросния капитан е бил страшилище за подчинените си, абсолютен тиранин и е гонил до дупка, всеки дръзнал да му противоречи, предупреждението е било маскирано като въпрос - втория пилот просто вече е бил ял попарата на началника си и не е смеел да влезе в пряка конфронтация.
2. Снимка на въпросния капитан
1. Минути преди катастрофата, капитана е предупреден от помощник пилота, че действията му са неправилни и абсолютно против правилата. Но тъй като въпросния капитан е бил страшилище за подчинените си, абсолютен тиранин и е гонил до дупка, всеки дръзнал да му противоречи, предупреждението е било маскирано като въпрос - втория пилот просто вече е бил ял попарата на началника си и не е смеел да влезе в пряка конфронтация.
2. Снимка на въпросния капитан
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
-
- Редовен потребител
- Мнения: 272
- Регистриран на: 25 Дек 2022, 20:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Това ли е ?Almasy написа: ↑02 Окт 2024, 08:57Давам и два жокера, които ще направят отговора изключително лесен, но явно така е редно, щом никой не е отговорил досега.
1. Минути преди катастрофата, капитана е предупреден от помощник пилота, че действията му са неправилни и абсолютно против правилата. Но тъй като въпросния капитан е бил страшилище за подчинените си, абсолютен тиранин и е гонил до дупка, всеки дръзнал да му противоречи, предупреждението е било маскирано като въпрос - втория пилот просто вече е бил ял попарата на началника си и не е смеел да влезе в пряка конфронтация.
2. Снимка на въпросния капитан
https://dlapilota.pl/wiadomosci/piotr-k ... -lotnictwa
- centara
- Редовен потребител
- Мнения: 2886
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 13:27
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Това е катастрофата в Тенерифе през 1977, а пилотът е Ван Зантен.Almasy написа: ↑01 Окт 2024, 18:50Една авиационна трагедия е съчетана и с един чисто административен куриоз.
След като научава за станалото по телефона, ръководството на авиокомпанията моментално назначава комисия за разследване на катастрофата, като за неин ръководител е определен водещия й ас, старши пилот, в чиито преки задължения е влизало и обучението на младите пилоти и с чийто параф са били приемани всички нови самолети при предаването им от производителя....без да знае (все още), че именно той е бил командир на злощастния (нито един оцелял) самолет.
Коя е катастрофата и авиокомпанията
P.S.: за да е пълен резила (вината е изцяло на пилота), снимка на въпросния ас се мъдри и на последната рекламна брошура на въпросната АК.....
-
- Редовен потребител
- Мнения: 272
- Регистриран на: 25 Дек 2022, 20:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
Първоначално питах чатбота, и ми написа много несвързани неща и омеша авиокатастрофите от България.
Off Topic
Тази история вероятно се отнася до авиокатастрофата на Ту-154 на Българска гражданска авиация (БГА "Балкан") в района на градчето Габровница на 10 януари 1984 г.
Командир на злощастния самолет е Георги Георгиев, един от водещите асове и старши пилоти на авиокомпанията. След инцидента ръководството на авиокомпанията веднага назначава разследваща комисия, а Георгиев е предложен да оглави разследването. По онова време все още не е било известно, че именно той е пилотирал самолета и е загинал при катастрофата, което е предизвикало този административен куриоз.
Катастрофата е трагична, като всички на борда, включително екипажът и пътниците, загиват. Тя остава една от най-тежките инциденти в историята на българската гражданска авиация.
Командир на злощастния самолет е Георги Георгиев, един от водещите асове и старши пилоти на авиокомпанията. След инцидента ръководството на авиокомпанията веднага назначава разследваща комисия, а Георгиев е предложен да оглави разследването. По онова време все още не е било известно, че именно той е пилотирал самолета и е загинал при катастрофата, което е предизвикало този административен куриоз.
Катастрофата е трагична, като всички на борда, включително екипажът и пътниците, загиват. Тя остава една от най-тежките инциденти в историята на българската гражданска авиация.
Тази от '84 е в Кривина, която се оказа също абсурдна.
ПП: Списък на всички авиокатастрофи от България
https://www.aircrashconsult.info/1912-1 ... LOTITE.htm
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 13959
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 7338
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Въпроси и гатанки
IvanG написа: ↑03 Окт 2024, 08:25Това ли е ?
https://dlapilota.pl/wiadomosci/piotr-k ... -lotnictwa
Да.
P.S.: за да е пълен резила (вината е изцяло на пилота), снимка на въпросния ас се мъдри и на последната рекламна брошура на въпросната АК.....
BTW, поздрави от WRO
Flights were uneventful
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани