Румъния се присъедини към проекта за общо европейска корвета или фрегата.Sea Dog написа: ↑09 Авг 2023, 13:20Казват, че от спечелването на конкурса до сегашното канцелиране, французите така и не са подписали договор - срокът е бил умишлено удължаван, от румънското министерство, с изрично напомняне, че ако до крайния срок не го подпишат , Румъния ще се обърне към втрория в класирането - Дамен. Според слухове, причината за неподписването била, че франсетата са поискали корекция на крайната цена...Amazon написа: ↑08 Авг 2023, 19:43Интересно защо. Gowind 2500 си има всичко, като за кораб за 300 милиона евра.Tonev3333 написа: ↑08 Авг 2023, 19:03Не им върви на Гуйнд корветите на балканите. И Румъния ги канселира https://m.defenseromania.ro/romania-a-a ... 23976.html
Друг слух се носел при комшиите, че май ще им предлагат LCS Freedom class ..... ако излезе вярно, гредата ще е много голяма - първо им набутаха Туре 22 фрегатите, сега и това
Военноморски раздел ⇒ ФЛОТСКИ НОВИНИ
-
- Редовен потребител
- Мнения: 800
- Регистриран на: 25 Юли 2019, 18:18
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 7771
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Тея ще им ги дадът без пари такава работа няма как да откажат.че май ще им предлагат LCS Freedom class
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 13792
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Нищо няма да им дадат - флота има нужда от тия кораби. Това, че излязоха недомислени и сега си ги чукат в главата не променя факта, че до навлизане на новата фрегата(някога си) няма с какво да ги заменят.
- контрол_alt
- Редовен потребител
- Мнения: 2214
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 22:56
- Местоположение: EU
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
^^^^^^^^^
Проблемът е, че французите печелят през 2019 г., а Дамен с поредица от дела попречи строителството да започне до 2023 г., което ... инфлация, оскъпяване за 4 години направи френската оферта неизпълнима, а и формално още през 2022 започнаха спорове кой точно ще е отговорен за строежа и каква част от работата ще бъде разпределена между Naval Group и румънските им партньори. Миналата година по някое време се смяташе, че този въпрос ще бъде решен след като Франция подписа писмо за намерения, предвиждащо "амбициозен" план за подкрепа на Forțele Navale Române. Още повече, че предвид ситуацията със сигурността в Черно море е наложително Forțele Navale да укрепи своите способности, но си останаха "намерения".
В Румъния Дамен прилага тактика подобна на СААБ – лобисти(основно в разузнаването и политиката) и съмнения за прикрити като различни стимули подкупи, които могат много трудно да се докажат.
Така се стигна до ултиматума през 2022 от министъра Ангел Тилвар към Naval Group, че ако Франция не отговори положително, договорът ще бъде възложен на Damen. Нищо не стана и на 8 август т.г. поръчката беше отменена.
НО, Дамен също губи защото програмата за "многоцелеви корвети" ще бъде изцяло отменена, тъй като "средствата необходими за обявяването на участника, класиран на второ място, за победител, не са достатъчни".
Т.е. цялата програма за корветите отива в коша за боклук.
Французите мълчат(въпреки съмненията за корупция) защото се надяват Naval Group да финализира договора с Румъния за доставка на две подводници Scorpene, тъй като румънският парламент наскоро даде зелена светлина на покупката за над 2 млрд. евро.
Проблемът е, че французите печелят през 2019 г., а Дамен с поредица от дела попречи строителството да започне до 2023 г., което ... инфлация, оскъпяване за 4 години направи френската оферта неизпълнима, а и формално още през 2022 започнаха спорове кой точно ще е отговорен за строежа и каква част от работата ще бъде разпределена между Naval Group и румънските им партньори. Миналата година по някое време се смяташе, че този въпрос ще бъде решен след като Франция подписа писмо за намерения, предвиждащо "амбициозен" план за подкрепа на Forțele Navale Române. Още повече, че предвид ситуацията със сигурността в Черно море е наложително Forțele Navale да укрепи своите способности, но си останаха "намерения".
В Румъния Дамен прилага тактика подобна на СААБ – лобисти(основно в разузнаването и политиката) и съмнения за прикрити като различни стимули подкупи, които могат много трудно да се докажат.
Така се стигна до ултиматума през 2022 от министъра Ангел Тилвар към Naval Group, че ако Франция не отговори положително, договорът ще бъде възложен на Damen. Нищо не стана и на 8 август т.г. поръчката беше отменена.
НО, Дамен също губи защото програмата за "многоцелеви корвети" ще бъде изцяло отменена, тъй като "средствата необходими за обявяването на участника, класиран на второ място, за победител, не са достатъчни".
Т.е. цялата програма за корветите отива в коша за боклук.
Французите мълчат(въпреки съмненията за корупция) защото се надяват Naval Group да финализира договора с Румъния за доставка на две подводници Scorpene, тъй като румънският парламент наскоро даде зелена светлина на покупката за над 2 млрд. евро.
Слънцето ще изгрее над човечеството през Прозореца на Овертон. Борбата за свободен Инцест, въпрос на личен избор, модерност и многообразие.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 7771
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Точно има нужда, че вече ги сваля от въоръжение ..Нищо няма да им дадат - флота има нужда от тия кораби
Navy Decommissions Littoral Combat Ship USS Coronado After 8 Years With the Fleet
https://news.usni.org/2022/09/14/navy-d ... -the-fleet
USN имат нужда от друго.. подготвени екипажи като свалят тия гемии ще освободят хора за новите фрегати.
Сега е момента да си изпросим два три LCS от първите ще им монтират 8х ПКР плюс някакво ПВО ( имат място за такова) отделно, че може да приема стедни сериозни ПЛО хеликоптери.
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 13792
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Само предполагам, но ранното пенсиониране вероятно е защото LCS не са строени изцяло по военни стандарти.
-
- Редовен потребител
- Мнения: 955
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 10:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Проблемът не е в ПКР и ПВО, това са преодолими недостатъци. Това, че могат да приемат "средни сериозни ПЛО хеликоптери" за нас не важи, защото нямаме такива...няма и да имаме - Катар купува 6 MH-60R за $ 125 млн. парчето, а Австралия за $ 88 млн.
Както беше коментирано в темата за LCS, договорът за корабите е сключен така, че да се разчита на външни специалисти за отстраняване на повреди и това е довело до сериозни проблеми - финансови (почти колкото годишната поддръжка за Арли Бърк ) и времеви - и това за флотът на САЩ, сещай се за нашия... От друга страна, ОБАЧЕ, нашите ВМС така или иначе по този начин поддържат корабите си (с външни фирми), така че при малкото плаване, което правят, това може и да не ни е проблем
Основният проблем за нас ще е задвижването и движителите - сиреч турбините и джетовете (водометните). Простичко обяснено - за да бъде един кораб сертифициран за мисия на НАТО, трябва всичко да му е в нормите.
Турбината е механизъм, който има малък (спрямо дизеловия двигател) междуремонтен период, а за сертификацията се иска да се знае кога за последно е преглеждана и колко е ресурсът й, до следващия ремонт. Демек, могат ли съюзниците да разчитат на кораба ти. Понеже ремонтът е скъп, нашите, на белгийките, пазят ресура на турбината и го карат само на дизели. Принципно, това влияе само на скоростта на кораба, за "домашно" ползване.
Джетовете (водометното задвижване) са особен вид движител. За да вкараш кораба в пътя, ти трябва скорост - иначе корабът започва да "ходи" наляво и надясно. Да приемем, че дизелите са достатъчни, да го вкарат в пътя, и просто няма да се движи на максимална скорост - приемливо е. И тук идва следващият момент - ПЛО.... Джетовете правят сериозна струя, и най-вече шум и кавитация (самият винт е суперкавитиращ), които ще заглушат сонара. Забележи, че по проект, този клас кораби нямат подкилен/носови сонар (освен, че и заради формата на корпуса заради гонената скорост, подкилният ще пречи). Остава да се разчита на модулът, замислен да се слага при нужда от такива функции - буксируем сонар. Да, ама в комплект с ПЛО хеликоптер (примерно - заради така и така шумния кораб, буксируемият сонар е "светещ", а хеликоптерът пуска пасивни сонарни буйове), а както вече споменахме, ПЛО хеликоптер у нас - в шестък. Не съм срещал информация тази опция да е успешна - самият факт, че строят нов клас фрегата е достатъчен.
Какво получаваме в крайна сметка - хем не може да развие максимална скорост, хем ПЛО-то му е калпаво и това на цена за поддръжка, колкото на читав хеликоптер за ПЛО. Не е за нас! Като напомняне - когато на дневен ред се обсъждаше Бг Гоуинд, по проект корабът беше с водомети (тогава се лансираше търговската измишльотина, че така корабът можел да оперира в плитки води ). Хората от ВМС бистрещи параметрите на евентуалната сделка, бяха решили, че корабите ще са с винтове, а не с водомети!
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 7771
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Една голяма корвета за охрана на EEZ и отбрана в черно мореКакво получаваме в крайна сметка -
Точно така по стара българска традиция ще се изкарва само за големи учения и повечето време ще плава малко, демек кораб като за нас, особенно ако ни го дадът като за без пари .сещай се за нашия... От друга страна, ОБАЧЕ, нашите ВМС така или иначе по този начин поддържат корабите си
ОТ
Има и по малки Линкс например втора ръка може да вземем.Катар купува 6 MH-60R за $ 125 млн. парчето
-
- Редовен потребител
- Мнения: 955
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 10:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Горните две твърдения как са взаимносвързани ??? И това на цената на годишната поддръжка почти като на Арли Бърк.... твърдо НьЕ !...по стара българска традиция ще се изкарва само за големи учения и повечето време ще плава малко, демек кораб като за нас, особенно ако ни го дадът като за без пари .
А какво стана с :Има и по малки Линкс например втора ръка може да вземем.
...може да приема стедни сериозни ПЛО хеликоптери.
Линкс или Дивата котка са в категорията на нашите Пантери. Във вариантите със спускаем сонар, хеликоптера става толкова специализиран, че за друго не става (няма място, ограничен радиус и т.н.). Та ако ще минаваме на такъв вариант, за чий да купуваме "нов" тип хеликоптер, като можем само да дооборудваме нашите ?! Но пак няма да покрием определението "среден сериозен ПЛО хеликоптер".
Westland Sea Lynx Mk.88A
Южно Корейски AW159 Wildcat - Спускаем сонар + сонарни буйове
Индонезийски AS 565 Panther със спускаем сонар HELRAS на L3Harris - по-широчко от котетата
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 7771
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Ми много просто ако кораба ти го дадът за без пари сключваш договор за примерно 10 годишна поддръжка на фиксирана цена, а тва че поддръжката срува колкото на Бърк е абсурдно, по скоро някакви чиновници не са гледали какви договори са подписвали..Горните две твърдения как са взаимносвързани ??? И това на цената на годишната поддръжка почти като на Арли Бърк.... твърдо НьЕ !
За средни ПЛО хеликоптери си има и NH90 NFH ама тия са малко скъпички ако не са на политическа цена.
-
- Редовен потребител
- Мнения: 955
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 10:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Никой нищо няма да даде без пари. Но и да даде, $ 21 млн. на година за поддръжка на кораб за 2019 г. - справка в темата за LCS, видеото на Аарон/ Джейв Пуйката. Това за САЩ, за нас иншаллах. А питах как се връзват твърденията за кораб за показуха (щото нали рядко ще плава и то икономичната )и едновременно с това да пази ИИЗ, защото модулност - йок; ПЛО изобщо; само на дизели - скорост 15 вз. и то с проблемни трансмисии.Archer написа: ↑11 Авг 2023, 14:01Ми много просто ако кораба ти го дадът за без пари сключваш договор за примерно 10 годишна поддръжка на фиксирана цена, а тва че поддръжката срува колкото на Бърк е абсурдно, по скоро някакви чиновници не са гледали какви договори са подписвали..Горните две твърдения как са взаимносвързани ??? И това на цената на годишната поддръжка почти като на Арли Бърк.... твърдо НьЕ !
За средни ПЛО хеликоптери си има и NH90 NFH ама тия са малко скъпички ако не са на политическа цена.
Имало NH90 NFH ....аз знам, че има, ама ние нямаме. И сам казваш че са скъпи - а като добавиш и че Норвегия и Австралия се отказаха от тях, и купуват хамерикански - MH-60R - от какъв ли зор го правят ?! Същия въпрос и за кораба - защо никой не ги ще тез литорални гемии ?!
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 7771
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Същия въпрос и за кораба - защо никой не ги ще тез литорални гемии ?!
Никой не иска да ги купува даването без пари е друга работа.
А тия 21 мил $ са страшно надценени за поддръжка явно не са гледали като са подписвали някой договори.
Иначе за хеликоптерите там работата е, чисто политическа общо взето американски натиск в случая с австралия и норвегия.
Как пък немците не се оплакват от същия модел.
https://www.navalnews.com/naval-news/20 ... elicopter/
Никой не иска да ги купува даването без пари е друга работа.
А тия 21 мил $ са страшно надценени за поддръжка явно не са гледали като са подписвали някой договори.
Ще плава толкова колкото плават и белгийките.А питах как се връзват твърденията за кораб за показуха (щото нали рядко ще плава и то икономичната )и едновременно с това да пази ИИЗ,
Иначе за хеликоптерите там работата е, чисто политическа общо взето американски натиск в случая с австралия и норвегия.
Как пък немците не се оплакват от същия модел.
https://www.navalnews.com/naval-news/20 ... elicopter/
- контрол_alt
- Редовен потребител
- Мнения: 2214
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 22:56
- Местоположение: EU
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Леле мале сакън! Всички са пропищели от NH90, дори французите. Поинтересувай се за норвежката епопея на тези недоклепани машини. Жалко, че не е по темата иначе можех доста да пиша ...
Сега прочетох и това:
Много бъркаш, ама много. Просто лоши хеликоптери пълни с дефекти, повреди и проблеми с поддръжката и резервните части.Иначе за хеликоптерите там работата е, чисто политическа общо взето американски натиск в случая с австралия и норвегия.
Слънцето ще изгрее над човечеството през Прозореца на Овертон. Борбата за свободен Инцест, въпрос на личен избор, модерност и многообразие.
-
- Редовен потребител
- Мнения: 955
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 10:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Без пари - колкото ни дадоха Ф-16 за запълване на дупката. На поляците им "подариха" две фрегати, но с условието да си платят за ремонт и модернизация - 12 млн. по цена за 2001 г. Холандия ни продаде два тралчика (свалени от въоръжение) за 1 млн., белгийките струваха 23 млн.
А тия 21 мил $ са страшно надценени за поддръжка явно не са гледали като са подписвали някой договори.
Дали са гледали или не, няма значение - толкова им струват.
Да де, и ще "охраняват ИИЗ" колкото белгийките. Ама на цена - виж по-горе. Реална боеспособност - около нулева, и когато (недай Боже) се наложи наистина да се свърши нещо кого ще обвиняваме ?! Нали ни трябва боеспособна техника или аз бъркам нещо ?Ще плава толкова колкото плават и белгийките.
Верно ли ? Я поразрови нета и кажи има ли инфо за по-проблемен хеликоптер от този. Австралия заменя действащия си флот NH-90 с американски щото били под натиск ?!?! А Нова Зеландия, сигурно е била в пакет под натиска, тъй, по комшийски ?! Норвегия и тя, след като от 2001 г. до 2016 г. получава само 6 от поръчани 14 бр. ....за 15 години - 6 бр. А после всичко е цветя и рози, и норвежците са клекнали, казваш, да си заменят "хубавата" машина с американска......... Дообре!Иначе за хеликоптерите там работата е, чисто политическа общо взето американски натиск в случая с австралия и норвегия.
А германците що не се оплаквали.......ти ако си производител ще се оплакваш ли от стоката си ?!
Разводнихме темата - LCS и пари да ни дават не ни трябва.
- контрол_alt
- Редовен потребител
- Мнения: 2214
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 22:56
- Местоположение: EU
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Да налея и аз малко масло в огъня за "супер" хеликоптера. Още през 2018 :
– Според доклад, публикуван през 2018 г., норвежките NH-90 могат да осигурят само около 40% от летателните часове, предвидени в оперативния им договор. "Анализът показва, че този хеликоптер няма да може да отговори на нуждите на фрегатите и бреговата охрана", се казва в заключението, а ситуацията вероятно щеше да се влоши още повече. "Шестте хеликоптера NH-90, с които разполагаме днес, трябва да бъдат изпратени обратно в завода за оперативна модернизация. В съчетание с други предизвикателства, свързани с поддръжката, това ще намали наличното летателно време през следващите няколко години", твърди норвежкият генерален щаб.
Оттогава тази прогноза се сбъдва. А норвежкото министерство на отбраната току-що предприе радикална стъпка, като реши да върне NH-90 NFH на консорциума NHIndustries съставен от Airbus Helicopters, Leonardo и Fokker, като поиска да му бъдат изплатени пет милиарда норвежки крони [около 500 милиона евро].
"Без значение колко часа работят нашите техници или колко части поръчваме, никога няма да е възможно да направим NH90 съвместим с изискванията на нашите въоръжени сили", обясни Бьорн Арилд Грам на пресконференция на 10 юни 2022.
"Неколкократно се опитвахме да решим проблемите, свързани с NH90, в сътрудничество с NHI, но повече от 20 години след подписването на договора все още нямаме хеликоптери, способни да изпълняват мисиите, за които са закупени и то без NHI да е в състояние да ни представи реалистични решения", оплаква се Гро Йере, директор на Forsvarmateriell [FMA, норвежкият еквивалент на френската DGA].
Първата последица от прекратяването на договора е, че всички операции, включващи норвежки NH-90, са отменени, въпреки факта, че изискванията за борба с подводници вероятно никога не са били по-големи в настоящия контекст.
https://www.opex360.com/2022/06/10/les- ... oursement/
– Според доклад, публикуван през 2018 г., норвежките NH-90 могат да осигурят само около 40% от летателните часове, предвидени в оперативния им договор. "Анализът показва, че този хеликоптер няма да може да отговори на нуждите на фрегатите и бреговата охрана", се казва в заключението, а ситуацията вероятно щеше да се влоши още повече. "Шестте хеликоптера NH-90, с които разполагаме днес, трябва да бъдат изпратени обратно в завода за оперативна модернизация. В съчетание с други предизвикателства, свързани с поддръжката, това ще намали наличното летателно време през следващите няколко години", твърди норвежкият генерален щаб.
Оттогава тази прогноза се сбъдва. А норвежкото министерство на отбраната току-що предприе радикална стъпка, като реши да върне NH-90 NFH на консорциума NHIndustries съставен от Airbus Helicopters, Leonardo и Fokker, като поиска да му бъдат изплатени пет милиарда норвежки крони [около 500 милиона евро].
"Без значение колко часа работят нашите техници или колко части поръчваме, никога няма да е възможно да направим NH90 съвместим с изискванията на нашите въоръжени сили", обясни Бьорн Арилд Грам на пресконференция на 10 юни 2022.
"Неколкократно се опитвахме да решим проблемите, свързани с NH90, в сътрудничество с NHI, но повече от 20 години след подписването на договора все още нямаме хеликоптери, способни да изпълняват мисиите, за които са закупени и то без NHI да е в състояние да ни представи реалистични решения", оплаква се Гро Йере, директор на Forsvarmateriell [FMA, норвежкият еквивалент на френската DGA].
Първата последица от прекратяването на договора е, че всички операции, включващи норвежки NH-90, са отменени, въпреки факта, че изискванията за борба с подводници вероятно никога не са били по-големи в настоящия контекст.
https://www.opex360.com/2022/06/10/les- ... oursement/
Слънцето ще изгрее над човечеството през Прозореца на Овертон. Борбата за свободен Инцест, въпрос на личен избор, модерност и многообразие.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 7771
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Новата полска фрегата, бая е заредена 16 ПКР ама ПВОто май е слабичко
https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... yFddw&s=19
https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... yFddw&s=19
-
- Редовен потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 17 Яну 2019, 09:30
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
4 x 8 Mk 41 дава възможност за боекомплект от 128 ЕССМ ... хич не е слабо. Отделно има 2 х 35 CIWS и едно х 76мм ..Archer написа: ↑19 Авг 2023, 19:24Новата полска фрегата, бая е заредена 16 ПКР ама ПВОто май е слабичко
https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... yFddw&s=19
-
- Редовен потребител
- Мнения: 514
- Регистриран на: 16 Дек 2022, 14:13
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Доколкото разбрах, ще участваме в натовското учение
от 11 Сеп. в Румъния.
С какво ще участваме знае ли се?
от 11 Сеп. в Румъния.
С какво ще участваме знае ли се?
-
- Редовен потребител
- Мнения: 955
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 10:49
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Демонстрация на "Тихина" (Морския Специален Разузнавателен Отряд) по повод 145-та годишнина на българските ВМС.
Видео - https://www.facebook.com/maritime.bg/vi ... 222738651/
Видео - https://www.facebook.com/maritime.bg/vi ... 222738651/
-
- Редовен потребител
- Мнения: 59
- Регистриран на: 12 Юни 2024, 14:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Военноморските сили на Китайската народна освободителна армия наскоро проведоха съвместно военноморско учение с египетския флот в Средиземно море, като наблюдатели в сряда подчертаха крачките на ВМС на Китай към операции в открито море и задълбочаването на партньорството им с чуждестранните колеги.
След завършване на петдневно приятелско посещение в Египет, разрушителят с управляеми ракети Type 052D Jiaozuo и спомагателния кораб за зареждане с гориво Type 903A Honghu от 46-та ескортна оперативна група на китайския флот се отплаваха от египетския пристанищен град Александрия в понеделник местно време и проведоха съвместно морско учение във водите на Средиземно море с египетската страна, съобщи военноморският флот на Китай в прессъобщение в сряда.
Съвместното учение се проведе във водите северно от Александрия, където Jiaozuo и Honghu обединиха силите си с многофункционалната фрегата Al-Galala FREMM на египетския флот и проведоха курсове за обучение, включително координация на комуникациите, маневриране на формации и позициониране на морското попълване.
По време на учението корабите на двата военноморски флота поеха командването в тясна координация и успешно завършиха всички планирани обучения, преди да проведат церемония по разделяне на флотилията.
По време на посещението на китайските военни кораби в Александрия от 15 август до понеделник, моряци от двете страни посетиха корабите на другия и взеха участие в дейности, включително професионален обмен и приятелски футболни срещи, като посещението насърчи значително обмена между двата флота и задълбочи приятелството между двете страни, заявиха от военноморският флот на Китай.
Преди да посетят Египет, двата китайски военноморски кораба посетиха Санкт Петербург в чест на деня на руския флот, след което проведоха съвместно учение с руския флот във Финския залив в края на юли.
Последователните посещения на корабите на ВМС на Китай в Русия и Египет и съвместните учения с тях показват дълбоки приятелства и високи нива на прагматично сътрудничество, заяви китайски военен експерт, пожелал анонимност, пред Global Times в сряда.
Наблюдателите отбелязаха голямото разстояние, което са изминали китайските военни кораби. 46-та оперативна група тръгна от южнокитайската провинция Гуангдонг през февруари и изпълни ескортни мисии в Аденския залив и водите край Сомалия, преди да отплава чак до Санкт Петербург и след това до Александрия по обратния път.
Това отразява, че ВМС на НОАК са способни да оперират в далечни води за продължителни периоди, каза експертът, подчертавайки напредъка на Китай в стремежа му да изгради флот за проектиране на глобална военна мощ.
Видео: https://www.facebook.com/FrontlineMntr/ ... 3864708624
След завършване на петдневно приятелско посещение в Египет, разрушителят с управляеми ракети Type 052D Jiaozuo и спомагателния кораб за зареждане с гориво Type 903A Honghu от 46-та ескортна оперативна група на китайския флот се отплаваха от египетския пристанищен град Александрия в понеделник местно време и проведоха съвместно морско учение във водите на Средиземно море с египетската страна, съобщи военноморският флот на Китай в прессъобщение в сряда.
Съвместното учение се проведе във водите северно от Александрия, където Jiaozuo и Honghu обединиха силите си с многофункционалната фрегата Al-Galala FREMM на египетския флот и проведоха курсове за обучение, включително координация на комуникациите, маневриране на формации и позициониране на морското попълване.
По време на учението корабите на двата военноморски флота поеха командването в тясна координация и успешно завършиха всички планирани обучения, преди да проведат церемония по разделяне на флотилията.
По време на посещението на китайските военни кораби в Александрия от 15 август до понеделник, моряци от двете страни посетиха корабите на другия и взеха участие в дейности, включително професионален обмен и приятелски футболни срещи, като посещението насърчи значително обмена между двата флота и задълбочи приятелството между двете страни, заявиха от военноморският флот на Китай.
Преди да посетят Египет, двата китайски военноморски кораба посетиха Санкт Петербург в чест на деня на руския флот, след което проведоха съвместно учение с руския флот във Финския залив в края на юли.
Последователните посещения на корабите на ВМС на Китай в Русия и Египет и съвместните учения с тях показват дълбоки приятелства и високи нива на прагматично сътрудничество, заяви китайски военен експерт, пожелал анонимност, пред Global Times в сряда.
Наблюдателите отбелязаха голямото разстояние, което са изминали китайските военни кораби. 46-та оперативна група тръгна от южнокитайската провинция Гуангдонг през февруари и изпълни ескортни мисии в Аденския залив и водите край Сомалия, преди да отплава чак до Санкт Петербург и след това до Александрия по обратния път.
Това отразява, че ВМС на НОАК са способни да оперират в далечни води за продължителни периоди, каза експертът, подчертавайки напредъка на Китай в стремежа му да изгради флот за проектиране на глобална военна мощ.
Видео: https://www.facebook.com/FrontlineMntr/ ... 3864708624
- EddieBG
- Редовен потребител
- Мнения: 10257
- Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
https://www.youtube.com/watch?v=37qDHY9b6Lk&t=54s
повечеThe US Air Force has released video of a ship being ripped in half to demonstrate its new Quicksink weapon, which turns an inexpensive dumb bomb into a precision anti-ship missile – and which lives up to its name in spectacular fashion.
"Должен высказать свой печальный взгляд на русского человека - он имеет такую слабую мозговую систему, что не способен воспринимать действительность как таковую."
И.Павлов
И.Павлов
- COMMANDER_KEEN
- Редовен потребител
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 05 Авг 2016, 14:59
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
ПО време на RIMPAC 2024 са ползвали за учебна мишена USS Tarawa И са го потопили с B-2 с Quicksink...
https://edition.cnn.com/2024/07/27/asia ... index.html
https://edition.cnn.com/2024/07/27/asia ... index.html
-
- Редовен потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран на: 28 Авг 2016, 13:32
- Контакт:
- Status: Offline
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 13792
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: ФЛОТСКИ НОВИНИ
Много е интересно, как подводниците са толкова секретни, че дори снимки няма, обаче някой вече направил триизмерен разрез на отсеците.gabocvet написа: ↑01 Сеп 2024, 22:07Втория индийски атомен ракетоносец е застъпил на служба.
https://bmpd.livejournal.com/4855966.html
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани