
Маскировка на БМП-2

Торжественная церемония в честь 69 годовщины создания армии Республики Корея на военно-морской базе Пхёнтхэк
Бетон да ползват.всякакъв асфалт
За основните артерии, които свъзват окръжните градове - да. Те и сега ги подържат в добро състояние, щото иначе ще спре икономиката. Ама за страничнните пътища, дето водят до някоя промишлене инсталация, или до някакви откъснати селца, май ще им дойде скъпо.
Това са така наречените шнекоходи. В кал и изобщо блата и в сняг няма нищо по-проходимо, но наистина не стават за нормален път, камо ли за асфалт. Всъщност след тях път няма, а ако е имало - вече няма. От екологична точка са пълно бедствие.ValBo написа: ↑23 Окт 2017, 19:20Имат един вседеход на архимедов винт. Това няма спиране никъде освен на асфалт. Там се пързаля.
но нито помня как се казваше, нито го откривам в нета. Намерих по малкия му брат
https://youtu.be/Y1zQwiDtPsY?t=52s
Афоризмът е поне от 19 век, всички руснаци без изключение го знаят и едва ли минават два последователни дни, без да са го ползвали. Едва ли има въобще по-цитирано изречение на руски.
По добре си купи това:
Бетонът не е еластичен и ако няма армировка ще се напука. А напука ли се - влиза вода замръзва и няма бетон.
Добре де, в Канада пътища няма ли?Amazon написа: ↑23 Окт 2017, 19:36Чудя се защо сравнително изобретателни хора като руснаците, не измислят нещо с тия пътища? Проблемите са ясни - чудовищните температурни разлики унищожават всякакъв асфалт. Повечето места са с над 60 градуса девиации между сезоните. Вероятно имат и българския проблем с корупцията при строенето на пътища, което води до "фалшиви" пътища.
Обаче нищо не им пречи да направят нещо като калдаръм, по подобие на римски път. Големи базалтови плочи. Да, скъпо е, обаче с времето ще се изплати хиляда пъти. Отделно, че ремонта е изключително лесен. За лек автомобил ще е опасно и некомфортно да се движи по такъв път, обаче камиони, автобуси и джипове ще могат да минават спокойно, дори пролетта.
Има, обаче приходната част на Бюджета на Канада е 594 милиарда долара, а на Русия 186 милиарда. При положение, че Канада има точно четири пъти по-малко население - демек 4 пъти по-малка нужда от пътища. Освен това за разлика от Русия и България, в Канада има нормални тръжни процедури и не всички по веригата крадът и с гъза си. Затова - калдаръм.Добре де, в Канада пътища няма ли?
В България зимата наистина е сурова(най-суровата за тази геогравска ширина), но не в цялата страна и обикновено екстремалните студове не траят дълго. В Русия зимата е 6 месеца и екстремалните температури са ежедневие - не малка част от страната е в пермафрост. В Скандинавия няма тежки зими. Прибалтика е малка, а в Аляска живеят седем човека.Аляска, Скандинавия, Прибалтика... между другото, "амплитуда" се казва. Като се замисля, и в България спокойно може да достига 60 градуса - от 35 лятото до -25 зимата. Не е нещо невиждано.
Е да ама ако го направят с армировка както казваш и е качествено изпълнение ще стане.Бетонът не е еластичен и ако няма армировка ще се напука. А напука ли се - влиза вода замръзва и няма бетон.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани