
Колесната Коалиция
Личи си доста по-добрата стабилизация в сравнение с други подобни бангии
То в съвремието не им ли е достатъчно едно радио (модем) и един цифров планшет (лаптоп, таблет) ?
Като имаш време може ли малко за това, че звучи интересно? Особено съм фен на топа на Бофорс (нали пишеш за 57мм, подобен като по кораби, като LCS?).Super_Hornet написа: ↑29 Яну 2019, 00:57
Иначе - СВ9040 - да, с топа на Бофорс би бил крайно подходящ за БМП на БА, ИМХО.
Е, не, топът на Бофорс кал. 57 мм става за някоя гемия, но на сухопътно шаси, според мен никак няма да стане.Amazon написа: ↑29 Яну 2019, 01:05Като имаш време може ли малко за това, че звучи интересно? Особено съм фен на топа на Бофорс (нали пишеш за 57мм?).Super_Hornet написа: ↑29 Яну 2019, 00:57
Иначе - СВ9040 - да, с топа на Бофорс би бил крайно подходящ за БМП на БА, ИМХО.
Ами много добре изглежда! Особено за мобилна батальонна група от професионалисти. Във всеки случай дългоцевното 40мм е на порядък по-потентно от вариациите 25-30мм на американци и руснаци. От стрелбата по пехотно отделение с програмируемите снаряди ми се изправи четината. Че то няма измъкване от това.Пиша за това :
Type of gun, type of projectile, range, penetration mm RHA, Velocity, year of testAmazon написа: ↑29 Яну 2019, 01:16Ами много добре изглежда! Особено за мобилна батальонна група от професионалисти. Във всеки случай дългоцевното 40мм е на порядък по-потентно от вариациите 25-30мм на американци и руснаци. От стрелбата по пехотно отделение с програмируемите снаряди ми се изправи четината. Че то няма измъкване от това.Пиша за това :![]()
Те руснаците им ядоха хурката на G5 и 6 в Ангола....gabocvet написа: ↑17 Ное 2019, 07:40На изпитателни стрелби в Южна Африка са достигнати рекордни далечини на полета на снарядите.
При стрелбите са използвани гаубици в стандарт 155/39/18- 155мм държина на ствола 39 калибъра и обем на зарядната камера 18 литра, 155/52/23 и 155/52/25.
При стрелби с 155/39/18 с ОФ снаряд RWM DM121 BT с пълен заряд е достигната далечина от 29171м. 155/52/23 при използване на снаряд DM121 BT с пълен заряд е достигнала разстояние от 35882м. На същите стрелби при изполване на снаряд с дънен газогенератор Assegai M0121 IHE BB са достигнати 47374 метра.
Най-далечни растояния са постигнати с активно-реактивни снаряди 155/39/18 със снаряд RDM М2005 (M2005A1) Velocity Enhanced Artillery Projectile (V-LAP) 53917 метра. 155/52/23 при използване на снаряд Assegai M2005 V-LAP 66943 метра.
На заключителните демонстрации САУ G6 52-25 със снаряд RDM M9703 V-LAP е достигнала рекордна далечина от 76280 метра.
https://bmpd.livejournal.com/3841374.html
Това за компактна държава, като България, значи че определен брой батареи на подходящи височини, могат да държат под контрол по-голямата част от територията ни.gabocvet написа: ↑17 Ное 2019, 07:40На изпитателни стрелби в Южна Африка са достигнати рекордни далечини на полета на снарядите.
При стрелбите са използвани гаубици в стандарт 155/39/18- 155мм държина на ствола 39 калибъра и обем на зарядната камера 18 литра, 155/52/23 и 155/52/25.
При стрелби с 155/39/18 с ОФ снаряд RWM DM121 BT с пълен заряд е достигната далечина от 29171м. 155/52/23 при използване на снаряд DM121 BT с пълен заряд е достигнала разстояние от 35882м. На същите стрелби при изполване на снаряд с дънен газогенератор Assegai M0121 IHE BB са достигнати 47374 метра.
Най-далечни растояния са постигнати с активно-реактивни снаряди 155/39/18 със снаряд RDM М2005 (M2005A1) Velocity Enhanced Artillery Projectile (V-LAP) 53917 метра. 155/52/23 при използване на снаряд Assegai M2005 V-LAP 66943 метра.
На заключителните демонстрации САУ G6 52-25 със снаряд RDM M9703 V-LAP е достигнала рекордна далечина от 76280 метра.
https://bmpd.livejournal.com/3841374.html
Трябва да ги прикриеш от въздуха и да осигуриш редовен подвоз на боеприпаси. Което е много трудна задача, защото когато врагът знае къде са огневите позиции, може просто да организира лов на конвоите с боеприпаси. Да не говорим, че ще нанесе ракетни удари по самите позиции, които няма как да се отразят. И последно стационарното разполагане на далекобойни оръдия не пречи позициите им да бъдат обстрелвани от конвенционална артилерия примерно от САУ както е написал Габоцвет. Просто не може да се държи всичко под контрол и една батареия САУ може да се приближи и да стреля по известни предварително координати и да се омете. Ефектът който търсиш може да се постигне по друг начин.Amazon написа: ↑23 Ное 2019, 23:51Това за компактна държава, като България, значи че определен брой батареи на подходящи височини, могат да държат под контрол по-голямата част от територията ни.gabocvet написа: ↑17 Ное 2019, 07:40На изпитателни стрелби в Южна Африка са достигнати рекордни далечини на полета на снарядите.
При стрелбите са използвани гаубици в стандарт 155/39/18- 155мм държина на ствола 39 калибъра и обем на зарядната камера 18 литра, 155/52/23 и 155/52/25.
При стрелби с 155/39/18 с ОФ снаряд RWM DM121 BT с пълен заряд е достигната далечина от 29171м. 155/52/23 при използване на снаряд DM121 BT с пълен заряд е достигнала разстояние от 35882м. На същите стрелби при изполване на снаряд с дънен газогенератор Assegai M0121 IHE BB са достигнати 47374 метра.
Най-далечни растояния са постигнати с активно-реактивни снаряди 155/39/18 със снаряд RDM М2005 (M2005A1) Velocity Enhanced Artillery Projectile (V-LAP) 53917 метра. 155/52/23 при използване на снаряд Assegai M2005 V-LAP 66943 метра.
На заключителните демонстрации САУ G6 52-25 със снаряд RDM M9703 V-LAP е достигнала рекордна далечина от 76280 метра.
https://bmpd.livejournal.com/3841374.html
Успешен втори тест на Precision Strike Missile (PrSM) на Локхийд Мартин, целта се е намирала на 180 км. През декември 2019 г. е извършен първия тест, при който целта е била на 240 км.Lockheed Martin написа:DALLAS, March 10, 2020 /PRNewswire/ -- Lockheed Martin (NYSE: LMT) successfully tested its next-generation long-range missile designed for the Army's Precision Strike Missile (PrSM) program at White Sands Missile Range, NM. All objectives were achieved in a flawless second performance following the missile's inaugural flight last December.
"Today's flight test further demonstrated the reliability, precision and critical capabilities Lockheed Martin is building into the PrSM," said Gaylia Campbell, vice president of Precision Fires and Combat Maneuver Systems at Lockheed Martin Missiles and Fire Control. "The missile performed exactly as expected and successfully engaged the target with pinpoint accuracy."
PrSM was fired from Lockheed Martin's High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS™) launcher and flew a nominal trajectory approximately 180 kilometers to the target area, culminating in a highly accurate and lethal warhead event.
Test objectives included confirming the missile's flight trajectory, range and accuracy from launch to warhead event, as well as warhead lethality, HIMARS launcher integration and overall missile performance.
"This second consecutive successful flight test of Lockheed Martin's PrSM validates our missile technology and confidence that Lockheed Martin is uniquely positioned to deliver this important, cost-effective capability to meet our U.S. Army customer's priorities," Campbell said.
The next-generation precision-strike, surface-to-surface weapon system will deliver enhanced capabilities for attacking, neutralizing, suppressing and destroying targets at depth on the battlefield and give field artillery units a new long-range capability while supporting brigade, division, corps, Army, theater, Joint and Coalition forces.
Верижната не може да шава чак толкова. Малко или много е вързана към влекача или ЖП платформата. Някакво по-мащабно предислоциране си иска време и логистика. На собствен ход разни скоростни маршове от по няколко стотин километра подозирам, че не са препоръчителни. А камазът ще се справи без да се напряга.jarl_Ragnar написа: ↑27 Май 2020, 11:48
Само аз ли виждам точно едно предимство на такава мешавица? Да, ще има по голям периметър на придвижване, да, ще се ползват пътища. Но всичко друго ми е минуси. За колко време верижното се привежда в състояние на бойна готовност и съответно изнасяне от позицията и за колко колесното с тези хидравлични стабилизатори? Не виждам като габарити да е по малко, че да може да се транспортира от самолет... за тегло, сигурно е облекчено. Колкото и да е по слаба бронировката на едно САУ, мисля, че екипажът ще е по защитен във верижната версия, отколкото в кабина на камион, пък бил той и с военно предназначение.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани