Военна авиацияАмериканските ВВС (USAF) - перспективи

Модератори: Sharana, Amazon

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 30 Сеп 2021, 18:22

Първият от 78 бойни самолета Boeing F / A-18 Super Hornet Block III е доставен на ВМС на САЩ на 24 септември 2021 г.

First Block III F/A-18F delivered
https://www.scramble.nl/military-news/f ... -delivered

The Navy’s Super Hornet Block III Takes to the Skies
https://seapowermagazine.org/the-navys- ... the-skies/

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 11 Окт 2021, 08:57

Изображение

На 7 октомври Lockheed Martin обяви доставката на първия въздушен лазер Airborne High Energy Laser - (AHEL) на ВВС на САЩ за тестване на самолета AC-130J.

Lockheed delivers high energy laser to US Air Force for AC-130J testing
https://defbrief.com/2021/10/07/lockhee ... j-testing/

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 09 Ное 2021, 09:59

Изображение

Тайният американски безпилотен дрон RQ-180, разработен в САЩ, бе забелязан в небето над американската военна база "Зона 51" в Невада.

Secret RQ-180 Stealthy Unmanned Spy Plane Spotted Over Area 51
https://www.thedrive.com/the-war-zone/4 ... er-area-51

Аватар
EddieBG
Редовен потребител
Мнения: 8552
Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от EddieBG » 23 Ное 2021, 16:06

https://www.youtube.com/watch?v=pBIo-cRrzIM&t=102s

Пълноразмерен модел на свръхзвуковия демонстратор на Hermeus - компанията е създадена през 2018-а от бивши членове на SpaceX, Blue Origin и Generation Orbit и има договор с ВВС на САЩ на стойност 60 млн. долара за създаване на титанов свръхзвуков демонстратор с обхват от 7400 км и скорост над 5 Маха.
• Путинизм — это фашистская власть плюс всеобщая дебилизация страны.

• Если бы у Гитлера были Соловьев со Скабеевой - немцы до сих пор бы не знали, что они проиграли войну.

• M142 HIMARS - аппарат для депутинизации.

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 24 Ное 2021, 12:38

Изображение
В момента се тестват как MQ-25 може да маневрира на борда на самолетоносача.

The US Navy and Boeing have started the latest round of trials with the MQ-25 Stingray test asset at Chambers Field onboard Naval Station Norfolk, Virginia.
https://defbrief.com/2021/11/22/us-navy ... new-tests/

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 26 Ное 2021, 12:54

Изображение

Съединените щати започнаха да тестват умна бомба на изтребителя-бомбардировач F-35 Lightning II. Самолетът ще получи управлявана високоточна бомба GBU-53/B StormBreaker.
Новите боеприпаси са способни да откриват и класифицират движещи се цели. GBU-53 / B StormBreaker може да разшири възможностите на изтребителите при условия на лоша видимост.

F-35 Lightning II може да носи 24 бомби. Те могат да бъдат контролирани в рамките на програмата Golden Horde.

Raytheon integrates its next-gen smart munition on F-35
https://defence-blog.com/raytheon-integ ... n-on-f-35/

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 10171
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Amazon » 10 Фев 2022, 15:29

САЩ май ще заменят легендарният E-3 AWACS. Вероятен кандидат е 737 AEW&C. Малко ме притеснява как се отнася 707 към 737ER като обсег. Гражданската версия и дават над 10 000 км, обче с тая огромна антена отгоре, а и самолета е доста по-малък от 707. От укито дават 6000 км. което е с поне 1000 по-малко от E-3.

https://aero-bg.com/2022/02/09/tarsi-se ... -na-sasht/

Аватар
EddieBG
Редовен потребител
Мнения: 8552
Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от EddieBG » 20 Фев 2022, 20:15

https://www.youtube.com/watch?v=VbtyBIO8dXA&t=1s

First Uninhabited Black Hawk Flight
• Путинизм — это фашистская власть плюс всеобщая дебилизация страны.

• Если бы у Гитлера были Соловьев со Скабеевой - немцы до сих пор бы не знали, что они проиграли войну.

• M142 HIMARS - аппарат для депутинизации.


Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 10171
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Amazon » 12 Апр 2022, 15:29

Хубавото е че е сравнително комсервативен дизайн и го изпитват от десетилетие. Оспрей и новият на Боинг с тилт роторите са като машини от бъдещето, но това много повече ми прилича на работен кон. Малко по-бавен, но не с много.

Аватар
IceScull
Редовен потребител
Мнения: 916
Регистриран на: 04 Апр 2022, 22:23
Местоположение: Jackson WY
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от IceScull » 12 Апр 2022, 15:32

Amazon написа:
12 Апр 2022, 15:29
Хубавото е че е сравнително комсервативен дизайн и го изпитват от десетилетие. Оспрей и новият на Боинг се тилт роторите са като машини от бъдещето, но това много повече ми прилича на работен кон. Малко по-бавен, но не с много.
И хилядите пилоти, които вече летят с Черния Ястреб, не трябва да минават много дълго преубучаване. Мисля че с по-кратък курс ще са в час с машината...

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 10171
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Amazon » 12 Апр 2022, 15:49

Да, това също. Авторотацията ще е на същият принцип. Нещо невъзможно при Оспрей. Там сериозна авария е равносилна на смъртна присъда за всички на борда.

Аватар
COMMANDER_KEEN
Редовен потребител
Мнения: 1114
Регистриран на: 05 Авг 2016, 14:59
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от COMMANDER_KEEN » 12 Апр 2022, 16:43

Aвторотацията защо да е невъзможна при V-22? обръщат ги нагоре, те си се въртят от насрещния поток... Сега ако нещо се закучи с хидравликата или самите механизми и не могат да ги обърнат - ясно...

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 10171
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Amazon » 12 Апр 2022, 20:04

COMMANDER_KEEN написа:
12 Апр 2022, 16:43
Aвторотацията защо да е невъзможна при V-22? обръщат ги нагоре, те си се въртят от насрещния поток... Сега ако нещо се закучи с хидравликата или самите механизми и не могат да ги обърнат - ясно...
Ами така казват пилотите. При авария и на двата двигателя се опитваш да планираш както със самолет. И погледни хрониката на авариите и колко са смъртоносни.

Чукча-читател
Редовен потребител
Мнения: 130
Регистриран на: 19 Сеп 2019, 12:57
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Чукча-читател » 12 Апр 2022, 20:12

Amazon написа:
12 Апр 2022, 20:04
COMMANDER_KEEN написа:
12 Апр 2022, 16:43
Aвторотацията защо да е невъзможна при V-22? обръщат ги нагоре, те си се въртят от насрещния поток... Сега ако нещо се закучи с хидравликата или самите механизми и не могат да ги обърнат - ясно...
Ами така казват пилотите. При авария и на двата двигателя се опитваш да планираш както със самолет. И погледни хрониката на авариите и колко са смъртоносни.
Taя работа с авторотацията не е ли по-скоро да дава някаква ефимерна надежда на пилотите? Не нещо, което се случва особено често в практиката.
Стана ми интересно защо oспри да има проблем с планирането. Поне на пръв поглед би трябвало да има характеристиките на самолет в такава ситуация. Може би проблемът е, че поради изпълняваните задачи лети твърде ниско за да има време да планира?

Аватар
COMMANDER_KEEN
Редовен потребител
Мнения: 1114
Регистриран на: 05 Авг 2016, 14:59
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от COMMANDER_KEEN » 12 Апр 2022, 21:18

Amazon написа:
12 Апр 2022, 20:04
Ами така казват пилотите. При авария и на двата двигателя се опитваш да планираш както със самолет. И погледни хрониката на авариите и колко са смъртоносни.
То там при авария на единия двигател май по-добре да спреш и втория... :roll: С тия огромни витла асиметричната тяга ми изглежда да го прави неуправляем...

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 10171
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Amazon » 12 Апр 2022, 22:04

COMMANDER_KEEN написа:
12 Апр 2022, 21:18
Amazon написа:
12 Апр 2022, 20:04
Ами така казват пилотите. При авария и на двата двигателя се опитваш да планираш както със самолет. И погледни хрониката на авариите и колко са смъртоносни.
То там при авария на единия двигател май по-добре да спреш и втория... :roll: С тия огромни витла асиметричната тяга ми изглежда да го прави неуправляем...
Не. И двата двигателя на Оспрей задвижват двата ротора. Ако единият двигател гръмне, или бъде прострелян, другият ще върти вентилаторите. При Оспрей е по-проблемна вътрешната механика, която е сложна и ако аварира - чао бамбини! При новите на Боинг се опитват да опростят нещата, като в гондолите са само редукторите а двигателите са неподвижни.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 10171
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Amazon » 12 Апр 2022, 22:10

Чукча-читател написа:
12 Апр 2022, 20:12
Amazon написа:
12 Апр 2022, 20:04
COMMANDER_KEEN написа:
12 Апр 2022, 16:43
Aвторотацията защо да е невъзможна при V-22? обръщат ги нагоре, те си се въртят от насрещния поток... Сега ако нещо се закучи с хидравликата или самите механизми и не могат да ги обърнат - ясно...
Ами така казват пилотите. При авария и на двата двигателя се опитваш да планираш както със самолет. И погледни хрониката на авариите и колко са смъртоносни.
Taя работа с авторотацията не е ли по-скоро да дава някаква ефимерна надежда на пилотите? Не нещо, което се случва особено често в практиката.
Стана ми интересно защо oспри да има проблем с планирането. Поне на пръв поглед би трябвало да има характеристиките на самолет в такава ситуация. Може би проблемът е, че поради изпълняваните задачи лети твърде ниско за да има време да планира?
От всичко което стм чел, отговора и на двата ти въпроса е “да”. Да, авторотацията е хомеопатия и дори за тази хомеопатия са сертифицирани не всички модели хеликоптери. И да, при типовите задачи, височина и скорости на които оперират бойните машини, време за реакция няма.

Нещата са толкова страшни, че след Виетнам и 5000 загубени хелита, САЩ обмислят да се откажат от хеликоптерите, като универсална машина. Разбира се не се случва, защото няма с какво да ги заменят. Но пък виждаме че вече са повече специализирани платформи, отколкото универсална “кавалерия”.

В Ирак “кавалерията” са повече хъмвитата, докато за хеликоптерите остава щурмовата роля.

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 10 Май 2022, 18:37

Модернизация на изтребителите F-22A Raptor
Най-новата програма се нарича Advanced Raptor Enhancement and Sustainment (ARES)
Има малко официална информация за модернизацията на F-22. Времето и степента на подобренията са неизвестни.

Изображение
https://twitter.com/ACC_Commander/statu ... 7220414464

Изображение

F-22A Raptor с неизвестен тип "огледално" покритие. Това е друг неизвестен тип подобрение на F-22, очевидно предназначено и за NGAD
https://twitter.com/thewarzonewire/stat ... aptor.html

The F-22 Is Finally Getting Some Much Needed Upgrades
https://theaviationist.com/2022/05/03/f-22-upgrades/

New Official Art Reveals Advanced F-22 Capabilities, Possibly JATM
https://www.airforcemag.com/new-officia ... ibly-jatm/

F-22 Raptor Spotted Flying With Stealthy Underwing Pods
https://www.thedrive.com/the-war-zone/4 ... rwing-pods

F-22A - RAPTOR Modernization
https://www.dote.osd.mil/Portals/97/pub ... 115238-283

The Air Force’s Indefinite-Delivery, Indefinite-Quantity Contract To Modernize The F-22 Is ... Indefinite
https://www.forbes.com/sites/erictegler ... 245c6367a2

The F-22 Raptor Could Finally Get The Infrared Sensor It Was Originally Promised
https://www.thedrive.com/the-war-zone/4 ... y-promised

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 10 Май 2022, 18:46

Първият сериен учебен самолет T-7A Red Hawk за ВВС на САЩ

Изображение

The Relative Cost-Effectiveness of Retaining Versus Accessing Air Force Pilots
https://www.rand.org/content/dam/rand/p ... RR2415.pdf

“Seeing red”, T-7A Red Hawk “Red Tail” jet makes production debut
https://www.boeing.com/features/2022/04/seeing-red.page

With T-7 on the way, why is ACC eyeing a new trainer?
https://www.defensenews.com/air/2021/12 ... w-trainer/

T-7A Red Hawk już nie jest niemowlęciem. Jaka czeka go dorosłość?
https://www.konflikty.pl/technika-wojsk ... mowleciem/

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 11 Май 2022, 11:04

NGAD ще придобие многоцелеви способности – ще води битки въздух-въздух и въздух-земя. В случай на битка въздух-земя, NGAD ще може да атакува специално системи за противовъздушна отбрана (PVO), които го заплашват. Освен това NGAD ще може да работи и по наземни цели.

Изображение

Air Force general worried US won’t field sixth-gen fighter in time to beat China
https://www.defensenews.com/smr/air-for ... eat-china/

Brown: NGAD Will be a Multirole Fighter
https://www.airforcemag.com/ngad-multir ... 5-block-4/

The Air Force’s Secret New Fighter Jet Will Be Wildly Expensive
The sixth-generation fighter will be eye-wateringly capable. And the most expensive fighter ever built.

- The U.S. Air Force’s Next-Generation Air Dominance (NGAD) fighter will be the most expensive fighter jet ever built.
- NGAD will also be the first sixth-generation fighter, designed to fight China in the Pacific.
- The crewed fighter will also control robotic wingmen, each of which will cost more than an F-35.
https://www.popularmechanics.com/milita ... expensive/

Аватар
EddieBG
Редовен потребител
Мнения: 8552
Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от EddieBG » 11 Май 2022, 21:04

Изображение

Изображение

Quicksink kit turns "dumb" bombs into ship destroyers

JDAM кит за стрелба по морски цели. Цената била "само" 300 хиляди в зелено. :D
На 28-и април тестването на 900-кг"Quicksink" GBU-31 в Мексиканският залив е минало успешно.
• Путинизм — это фашистская власть плюс всеобщая дебилизация страны.

• Если бы у Гитлера были Соловьев со Скабеевой - немцы до сих пор бы не знали, что они проиграли войну.

• M142 HIMARS - аппарат для депутинизации.

Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 4638
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от Archer » 11 Май 2022, 22:01

Тия упражнения си ги правят редовно през няколко години да плашат китай, ето например

https://www.businessinsider.com/b-52-bo ... sea-2018-9

И с бомби са тряскали стари талиги преди ама не мога да намеря статията.

Аватар
EddieBG
Редовен потребител
Мнения: 8552
Регистриран на: 02 Окт 2016, 18:33
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от EddieBG » 17 Май 2022, 21:54

Изображение

ARRW Flies at Hypersonic Speeds in First Successful Test

ВВС на САЩ са извършили успешен тест на хиперзвуковата ракета AGM-183A, изстреляна от стратегически бомбардировач B-52H.
Преди успешния тест имаха три последователни неуспешни такива.
• Путинизм — это фашистская власть плюс всеобщая дебилизация страны.

• Если бы у Гитлера были Соловьев со Скабеевой - немцы до сих пор бы не знали, что они проиграли войну.

• M142 HIMARS - аппарат для депутинизации.

plamenhk
Редовен потребител
Мнения: 3081
Регистриран на: 16 Окт 2017, 07:48
Контакт:
Status: Offline

Re: Американските ВВС (USAF) - перспективи

Мнение от plamenhk » 10 Юни 2022, 13:29

Liberty Lifter

Изображение

Наскоро стартира програмата "Liberty Lifter", която включва разработване, изграждане и тестване на план за екраноплан за превоз на много големи и тежки товари на дълги разстояния, без използване на летищни писти. Очаква се прототипа да се появи през 2027 г.

https://www.youtube.com/watch?v=IOnLpXVkkTU

https://www.darpa.mil/program/liberty-lifter
https://www.darpa.mil/news-events/2022-05-18

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани