Военна авиация ⇒ Клипчета и снимки (военна авиация)
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 11156
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Ами италианците от години ни помагат с еърполисинга. То при нашите саги с миговете имаше бая дупки за запълване. В началото беше безплатно, сега не знам.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Online
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6892
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Инженерите са били гениални.....
Досега не знае за тази особеност на B-52, дължаща се на нетипичното устройство на колесниците.
Някой друг самолет умее ли го?
https://www.youtube.com/watch?v=TCUHQ_-l6Qg

Досега не знае за тази особеност на B-52, дължаща се на нетипичното устройство на колесниците.
Някой друг самолет умее ли го?
https://www.youtube.com/watch?v=TCUHQ_-l6Qg
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Online
Re: Клипчета и снимки
Ми не, на Туполев инженерите са били още по гениални що се отнася до колесници.Инженерите са били гениални
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6892
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
И кой от туполевците може да прави това като на клипа?
Отговарям веднага - никой.
Макар че, да – що се отнася до съветски конструкторски бюра и колесници, в гражданската авиация Туполев са най-напред.
Но не толкова заради Ту-114, който често се дава за пример в контекстта на невероятно високата носова стойка. Тя по принуда е направена такава (диаметъра на витлата), а не заради някакъв друг инженерен проблясък. От своя страна това води до проблеми на много летища, защото няма толкова високи стълби. То не, че самолета лети дълго време, особено в чужбинско – множеството технически проблеми, включая вибрациите, карат Аерофлот бързо-бързо да се откаже от самолета, който не успява да навърти и 3-4 години като гражданска машина, дори по дългите вътрешни линии (след като е спрян извън граница) и екземплярите са предадени на военните (основно като транспортници – за превоз на голям брой военнослужещи).
То и там не се задържат дълго, като причината е няколкото катастрофи.
Темата я бях развил в Аерото надълго и нашироко, дори бях пастнал разписанията на Аерофлот за 5-6 години като доказателство колко кратко лети самолета (бях репликиран, че самолета „бил летял повече”), та се наложи и това да направя.
Виж триколесната основна стойка на Ту-154 (TU5) е друга работа. Тя наистина няма аналог по това време във света и Боинг копира идеята за 777, който е много тежък и избора не е голям – или 2 триколесни стойки (по подобие на TU5) или 3 основни стойки (както е при D10, L10, M11 и 340).
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 4120
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6892
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Не е, пък и това е 777, не ТU5.
Всъщност макар и на двата самолета основните стойки да са триколесни, приликите свършват до тук.
Философията на ретракция е коренно различна.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 4120
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Мислех, че имаш предвид това, че основния колесник може да се завърта спрямо тялото.
Строши-пилот 

- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6892
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Да, точно това имах в предвид, явно съм се изразил недостатъчно правилно.Bruchpilot написа: ↑23 Дек 2020, 13:04Мислех, че имаш предвид това, че основния колесник може да се завърта спрямо тялото.
И все пак не е същото (както казваш и ти) - при B-52 това при много по-голям градус, освен това управляемо - пилотите съвсем съзнателно могат да ориентират надлъжната ос на самолета по посока на вятъра, а колелата да следват пистата. При 777 това няма как да стане - надлъжната ос трябва да следва средата на пистата, макар и да са позволени определени колебания на триколесника.
А коментарите за философията на ретракция са като допълнение по друг въпрос, в смисъл - main landinhg gear на 777 трудно може да се каже, че е точно копие на този на TU5.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 4120
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Да, не е същото, ъгълът е много по-малък, не се завърта цялата тележка и т.н. Но пак е направено и с цел да подпомага при кацане, не само при маневриране на земята.
Строши-пилот 

- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6892
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Тъй де, тъйBruchpilot написа: ↑23 Дек 2020, 14:42Да, не е същото, ъгълът е много по-малък, не се завърта цялата тележка и т.н. Но пак е направено и с цел да подпомага при кацане, не само при маневриране на земята.

На един акъл сме определено

Ти с твои думи, аз - с мои.
Кой колкото може, аз очевидно - по-малко.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- Bruchpilot
- Редовен потребител
- Мнения: 4120
- Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
- Местоположение: Габрово
- Контакт:
- Status: Offline
-
- Редовен потребител
- Мнения: 17994
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 22:57
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Миг-29, Су-25 и Миг-21 на ВВС на Северна Корея.


- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Online
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Online
- centara
- Редовен потребител
- Мнения: 2364
- Регистриран на: 22 Юли 2016, 13:27
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Яко клипче за А-6. Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=G5x4YfKGWw4&feature=emb_logo
- Amazon
- Модератор
- Мнения: 11156
- Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
И А-6 и Ми-24 са представлявали огромно инженерно усилие. Дори само чертежите, сапромат изчисленията и допуски са представлявали времеемка и уязвима за грешки система. Понякога се забравя колко много ни дават компютрите и програмите.
- COMMANDER_KEEN
- Редовен потребител
- Мнения: 1488
- Регистриран на: 05 Авг 2016, 14:59
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Пфф от години се опитвам да го хвана в полет и все не и не... Днес най-сетне. Кофти светлина и небе ама пак е нещо.
Чувам, че натоварил въртолет за ремонт в Беларус, но не разбрах какъв.


Чувам, че натоварил въртолет за ремонт в Беларус, но не разбрах какъв.


- Almasy
- Редовен потребител
- Мнения: 6892
- Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
- Местоположение: Бургас
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Ила в БургаЗ.COMMANDER_KEEN написа: ↑13 Яну 2021, 16:00Пфф от години се опитвам да го хвана в полет и все не и не...
Ша гу фаниш много пъти

Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
Декомунизация. ДеКГБизация. Дерусификация.
- COMMANDER_KEEN
- Редовен потребител
- Мнения: 1488
- Регистриран на: 05 Авг 2016, 14:59
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Ама сега видях, че е кацнал в Алжир... Taa потвърдено хеликоптер е возил ама какъв и за кого - божа работа....COMMANDER_KEEN написа: ↑13 Яну 2021, 16:00Чувам, че натоварил въртолет за ремонт в Беларус, но не разбрах какъв.

- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Online
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Online
- Archer
- Редовен потребител
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
- Контакт:
- Status: Online
-
- Редовен потребител
- Мнения: 1282
- Регистриран на: 28 Авг 2016, 13:32
- Контакт:
- Status: Offline
Re: Клипчета и снимки
Изложението Aero India 2021тия какъв микс от самолети и хеликоптери използват .......
https://bmpd.livejournal.com/4251392.html
https://bmpd.livejournal.com/4251392.html
-
- Редовен потребител
- Мнения: 1282
- Регистриран на: 28 Авг 2016, 13:32
- Контакт:
- Status: Offline
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани