Военна авиацияКлипчета и снимки

Модератори: Sharana, Amazon

Отговори
Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1716
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Кухулин » 10 Ное 2018, 19:42


Skoda
Редовен потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 28 Апр 2018, 11:59
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Skoda » 11 Ное 2018, 14:18

И видео за Су-57.

https://youtu.be/DN2zCJ5WBn4

Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 2146
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Online

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Archer » 11 Ное 2018, 17:45

Изображение
Ей на същия отсег

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4895
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Amazon » 12 Ное 2018, 06:45

Раптора мъкне 8 ракети, а не 6 като китаеца. Имам тъп въпрос: J-20 има ли оръдие? И ако има, какво е точно? Съветски дериват, или нещо сериозно, като M61?

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1716
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Кухулин » 12 Ное 2018, 07:21

Китайските ракети са по-големи и по-свободно разположени. Струва ми се, че китайския отсек е малко по-голям като размери. За оръдието нищо не се знае - има ли, няма ли, какво е.

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1554
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Sharana » 12 Ное 2018, 09:47

Вероятно има и е тук, но какво точно определено не се знае.
Изображение
Изображение
Изображение

The position of those panels appeared perfect for a gunport to be located, as such a position would provide a clear line of fire well safe by the J-20’s canards, as well as provide sufficient volume for a gun and its supporting equipment (power source, ammunition canister) to be located despite being barely visible externally. Furthermore, the location of the panels on J-20 is also similar to the location of the F-22’s gun and gunport, only that it is located on the port side rather than the starboard side.

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2461
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Almasy » 12 Ное 2018, 11:51

Kawasaki C-2

Изображение
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1716
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Кухулин » 13 Ное 2018, 15:09

Изображение

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1716
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Кухулин » 13 Ное 2018, 17:53

Изображение

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4895
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Amazon » 14 Ное 2018, 05:55

Уплетката над главата не пилота е екзплозив. Вместо да отстрелват фанара при катапултиране, просто го анихилират, преди изстрелването на катапултното кресло. По-бързо и сигурно. Мисля, че първо се появи на Ка-52. Страшни са китайците. Всичко се копира безмилостно и безсрамно.

Lilov
Редовен потребител
Мнения: 49
Регистриран на: 22 Юли 2016, 22:06
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Lilov » 14 Ное 2018, 07:00

Това с експлозива го има сигурно от 40-те или 50-те години. Доста от първите реактивни самолети съм виждал, сега ме мързи да търся конкретно.

gabocvet
Редовен потребител
Мнения: 507
Регистриран на: 28 Авг 2016, 13:32
Контакт:
Status: Online

Re: Клипчета и снимки

Мнение от gabocvet » 14 Ное 2018, 07:56

AV-8B Harrier II

Изображение

Не съм сигурен но мисля, че при него за първи път се появява това решение за катапултирането.
Грешка съм и на първите го има.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4895
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Amazon » 15 Ное 2018, 06:21

По бързо и по безопасно решение. Особено ако самолета е в свредел, не е ясно накъде ще отхвърчи фанара и дали няма да се срещнете във въздуха след катапултирането. Предполагам, че опростява и конструкцията.

Интересно ми е, че както споменах, аз за пръв път го видях на КА-52. А там стъклото би трябвало да е бронирано. Явно не е.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4895
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Amazon » 15 Ное 2018, 06:28

Lilov написа:
14 Ное 2018, 07:00
Това с експлозива го има сигурно от 40-те или 50-те години. Доста от първите реактивни самолети съм виждал, сега ме мързи да търся конкретно.
Значи с първите катапулти. Интересно, защо после го изоставят? Най-масовите самолети изхвърлят фанара.

Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 2146
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Online

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Archer » 17 Ное 2018, 20:13

Бомби и гърмежи от всякакъв калибър :twisted:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=mWiSTeYUFt8

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4895
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Amazon » 17 Ное 2018, 21:04

Archer написа:
17 Ное 2018, 20:13
Бомби и гърмежи от всякакъв калибър :twisted:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=mWiSTeYUFt8
:shock:

Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 2146
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Online

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Archer » 18 Ное 2018, 17:17


Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 2146
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Online

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Archer » 19 Ное 2018, 11:23


Skoda
Редовен потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 28 Апр 2018, 11:59
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Skoda » 19 Ное 2018, 11:57

Skoda написа:
11 Ное 2018, 14:18
И видео за Су-57.

https://youtu.be/DN2zCJ5WBn4
И втората част:

https://youtu.be/JJ7V78zz7c0

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1554
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Sharana » 19 Ное 2018, 21:26

Бях тръгнал да споря на едно място колко бързо могат да се снижават едни самолети ако наистина трябва и бях убеждаван, че цивилните като се снижават с до 7-8 000 feet per minute това им е максимума, повече нямало как. Явно същото са му го казвали и на пилота на C-17, пък той - hold my beer :mrgreen:

C-17 tactical descent, 25000ft to 5000ft in 58 seconds:
https://youtu.be/khBioU1qFVY


20 000 фута в минута си е два пъти по-бързо от скайдайвър. Пък било стандартна манверва и често се ползвала :shock:
A C-17 pilot told me why they practice this. It reduces the chance of being hit by heat-seeking missiles in the nastier parts of the world. He also told me how they do it. Diving steeply would mean accelerating rapidly, so they use their engine's thrust reversers to slow the plane down.

...

the first time I experienced this.. damn, in the back, can't see anything, not informed beforehand.. lol thought we were done!
The C-17 can fly a descent profile that rivals the Space Shuttle’s descent rate on approach.
To the unfamiliar, the tactical descent of a massive C-17 Globemaster can look pretty scary. But it’s actually a permitted procedure for the airlifter. This video shows a Boeing C-17 Globemaster III doing one of its signature ‘moves’.

The Boeing C-17 has the ability to use its thrust reversers in flight. This means it can descend as fast as 20,000 feet per minute in a very controlled manner by redirecting the air flow of its engines up and forward to rapidly lose lift. A descent rate of 20,000 feet per minute is 8-10X greater than a typical airliner. Once the tactical descent is complete, the jet can rapidly configure and land…even on a dirt runway (semi-prepared).
https://www.avgeekery.com/massive-c-17- ... tentional/

Skoda
Редовен потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 28 Апр 2018, 11:59
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Skoda » 19 Ное 2018, 23:22

The Boeing C-17 has the ability to use its thrust reverses in flight. Това е ключето към бързото падане с контролирана скорост

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1554
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Sharana » 19 Ное 2018, 23:27

Skoda написа:
19 Ное 2018, 23:22
The Boeing C-17 has the ability to use its thrust reverses in flight. Това е ключето към бързото падане с контролирана скорост
А кой пътнически няма реверс в днешно време?

Skoda
Редовен потребител
Мнения: 46
Регистриран на: 28 Апр 2018, 11:59
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Skoda » 19 Ное 2018, 23:31

Те имат, ама го използват след като допрат пистата, не и в полет.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4895
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Amazon » 20 Ное 2018, 00:49

Skoda написа:
19 Ное 2018, 23:31
Те имат, ама го използват след като допрат пистата, не и в полет.
Така е. Не го правят, но има такава възможност ако се наложи. Турбовитловите пък, могат да обърнат ъгъла на атака на витлото. Отново в полет. Те и двигателите на С-17 са тези на Б-757. Не знам обаче на най новите пътнически, дали тази възможност не е орязана софтуерно. Нали все повече изземват пилотирането от пилотите.

П.П: За който не е срещал информацията и България има С-17. Четирите самолета за споделено ползване от няколко европейски държави в Папа, Унгария. Пилота също е българин. Беше споделил в аерото, че сме ползвали часовете си до дупка. Не знам за какви мисии обаче. Предполагам за Афганистан, доставки за армията ни, задължения в НАТО, такива неща.

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 1713
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Клипчета и снимки

Мнение от Bruchpilot » 20 Ное 2018, 10:17

С риск да се изложа (защото карам наизуст), но в момента много малко цивилни машини имат възможност да използват реверс или бета в полет. Да не кажа единици.
Строши-пилот :mrgreen:

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gabocvet