Военна авиацияИнциденти и катастрофи във ВВС

Модератори: Sharana, Amazon

кало
Редовен потребител
Мнения: 1028
Регистриран на: 22 Юли 2016, 16:53
Status: Offline

Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от кало » 14 Ное 2016, 08:40

Загинала е най-известната жена пилот в Китай, участник във военен аеробатичен тим.

http://edition.cnn.com/2016/11/14/asia/ ... index.html

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 6217
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Online

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Amazon » 14 Ное 2016, 19:48

Катастрофа с МиГ-29 от Кузя в Средиземно Море. За щастие пилота е катапултирал успешно и е спасен:
https://theaviationist.com/2016/11/14/r ... anean-sea/

Пише че сега на Кузнецов остават два МГ-29 от четирите. Третият е предаден на Сирия.

кало
Редовен потребител
Мнения: 1028
Регистриран на: 22 Юли 2016, 16:53
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от кало » 14 Ное 2016, 20:33

Още за аварията с МиГ-29К, не е катастрофа :) - http://www.vesti.ru/doc.html?id=2821568&cid=8

Интересно - как така са предали на Сирия морски самолет от авиочастта на Кузнецов?!?!? Къде пише такова нещо?

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 2064
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Sharana » 14 Ное 2016, 20:39

кало написа:Къде пише такова нещо?
Пише просто, че единия е кацнал на Кузя, а другия поради неясни причини е поел към Сирия и кацнал там.

Аватар
Dinain
Редовен потребител
Мнения: 17250
Регистриран на: 18 Юли 2016, 22:29
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Dinain » 14 Ное 2016, 20:53

Не е катастрофа, а е авария. :idea:
Аварирал руски изтребител МиГ-29К, който е част от базираната на самолетоносача „Адмирал Кузнецов“ авиационна група, се е разбил в Средиземно море, потвърдиха днес от руското министерство на отбраната. Пилотът на машината е катапултирал и е спасен.
Най-ценната реликва на Червената армия (инфографика)
http://www.capital.bg/politika_i_ikonom ... fografika/

МиГ-29 се разби при опит да кацне на "Адмирал Кузнецов"
http://www.dnevnik.bg/sviat/2016/11/14/ ... _kuznecov/
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."


...
Days since last IAF airstrike in Syria
...
Аз съм прав, защото обикновено съм прав.
Thorn, 02.06.19

Аватар
Советский богатир
Редовен потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 17 Авг 2016, 18:56
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Советский богатир » 14 Ное 2016, 20:56

Абе, Динаине, под какво име се подвизаваш във форума на Дневник, мм ?
"To watch the courageous Afghan freedom fighters battle modern arsenals with simple hand held weapons is a inspiration to those who love freedom. Their courage teaches us a great lesson - that there are things in this world worth defending !"

Аватар
Dinain
Редовен потребител
Мнения: 17250
Регистриран на: 18 Юли 2016, 22:29
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Dinain » 14 Ное 2016, 21:05

Даже не съм знаел, че в-к Дневник има форум...
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."


...
Days since last IAF airstrike in Syria
...
Аз съм прав, защото обикновено съм прав.
Thorn, 02.06.19

Аватар
piston
Редовен потребител
Мнения: 3168
Регистриран на: 31 Юли 2016, 12:27
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от piston » 14 Ное 2016, 21:13

Amazon написа:
Пише че сега на Кузнецов остават два МГ-29 от четирите. Третият е предаден на Сирия.
Тука един разбирач викаше, че били цяла ескадрила, а то - само 4?
Русия е страна, която винаги се е гордяла с бъдещите си научно-технически постижения. :lol:

Аватар
Dinain
Редовен потребител
Мнения: 17250
Регистриран на: 18 Юли 2016, 22:29
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Dinain » 14 Ное 2016, 21:40

Вече 3.
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."


...
Days since last IAF airstrike in Syria
...
Аз съм прав, защото обикновено съм прав.
Thorn, 02.06.19

кало
Редовен потребител
Мнения: 1028
Регистриран на: 22 Юли 2016, 16:53
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от кало » 14 Ное 2016, 22:24

Всъщност, няма никаква официална информация колко МиГ-29КР и КУБР има в тази мисия на борда на Кузнецов. Има ЕЖК по нета. Руският ВМФ има на въоръжение един авиополк с две ескадрили от посочените типове самолети, или общо 22 самолета (със загубения при аварията в Средиземно воре - 21). Очаква се доставката на последните два, а може и да е завършена. Тогава са 24/23 съответно.
Ще повторя - не е ясно колко са на борда на Кузнецов.
Пише просто, че единия е кацнал на Кузя, а другия поради неясни причини е поел към Сирия и кацнал там.
Именно. Вероятно "неясните причини" са аварийната сиутация, и съответният регламент в такива случаи, когато наблизо има резервно летище :)

Аватар
piston
Редовен потребител
Мнения: 3168
Регистриран на: 31 Юли 2016, 12:27
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от piston » 14 Ное 2016, 22:36

Има ЕЖК по нета.

Да, точно това имах предвид.... :twisted:
Русия е страна, която винаги се е гордяла с бъдещите си научно-технически постижения. :lol:

Super_Hornet
Редовен потребител
Мнения: 1979
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:47
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Super_Hornet » 14 Ное 2016, 22:47

Може би е време за тема без ограничения в стил тоя версус оня; грозни срещу тъпи; фили-фоби; форумни заяждания и т.н.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 6217
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Online

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Amazon » 14 Ное 2016, 23:08

Super_Hornet написа:Може би е време за тема без ограничения в стил тоя версус оня; грозни срещу тъпи; фили-фоби; форумни заяждания и т.н.
Не, не мисля че е разумно.

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 2064
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Sharana » 14 Ное 2016, 23:52

По известным данным, на тяжелом авианесущем крейсере "Адмирал Флота Советского Союза Кузнецов" в настоящем походе находятся два одноместных истребителя МиГ-29КР (синие бортовые номера "47" и "49") и два двухместных МиГ-29КУБР (синие бортовые номера "52" и "53"). По неофициальным сведениям, ранее в походе один самолет из перечисленных уже вышел из строя по техническим причинам и не совершает полеты. Номер потерянного 13 ноября борта пока что неизвестен, хотя сообщают, что это был МиГ-29КР.
Единия го били спрели от полети по технически причини, за другия обаче явно е било късно. Третия щом са го насочили да каца в Сирия може също да е имало някакъв малак проблем и да не са били сигурни, че ще каце на Кузя. Та май скоро няма да летят тия МиГ-ове, докато не проучат въпроса.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 6217
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Online

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Amazon » 15 Ное 2016, 03:00

кало написа:Още за аварията с МиГ-29К, не е катастрофа
Прав си че за щастие не е катастрофа, моя грешка. Кало, какво мислиш за МиГ-29КР и въобще за семейството. Има ли бъдеще този самолет?

кало
Редовен потребител
Мнения: 1028
Регистриран на: 22 Юли 2016, 16:53
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от кало » 15 Ное 2016, 07:39

Няма достатъчно информация. И цитираното от шарана, все още е ЕЖК. Няма реални данни, нито пък - достатъчно време на експлоатация, за да се натрупат такива данни.
Със сигурност самолетът има бъдеще - най-малко - вече се експлоатира в две страни на самолетоносачи - Индия и Русия. Нищо чудно да има куп детски болести, а и вероятно проблеми с качеството на изработка (МиГ съмнително бързо сглобиха бая бройки, особено за руския ВМФ).
Но - единична авария не означава абсолютно нищо в областта на авиацията, особено пък - с нова техника.

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 2209
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Bruchpilot » 20 Ное 2016, 13:10

Доста интересно клипче. Мисля, че не е пускано:
https://www.youtube.com/watch?v=CjO_Rz2mOgo
Строши-пилот :mrgreen:

кало
Редовен потребител
Мнения: 1028
Регистриран на: 22 Юли 2016, 16:53
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от кало » 21 Ное 2016, 15:32

Едва сега излезе това клипче - ИМХО явно заходиха с твърде висока скорост - 350. Оттам-нататък - ясно. Добре че няма сериозни последици.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 6217
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Online

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Amazon » 21 Ное 2016, 16:49

кало написа:Едва сега излезе това клипче - ИМХО явно заходиха с твърде висока скорост - 350. Оттам-нататък - ясно. Добре че няма сериозни последици.
Добре че Су-34 е як самолет и тогава не се разпадна. Съга го възстановяват този борд. Обаче клипчето показва колко е важно началното обучение и симулаториите. Много неуверен заход направи този пилот. В началото помислих че има проблеми с ЕДСУ-то. Да не казвам голяма дума, но някой от нас тук само от опита си от симулатори биха държали по-стабилен заход. :)

Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 2539
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Archer » 21 Ное 2016, 19:00

А ако преди това е имало други технически причини за нестабилния заход.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 6217
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Online

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Amazon » 21 Ное 2016, 19:19

Archer написа:А ако преди това е имало други технически причини за нестабилния заход.
Ами поне в статията не казват такова нещо. Пък и в клипа не се чуваха някакви аларми, освен дежурната кака, дето се оплаква от ъгъла на атака. :)
И накрая като се треснаха в земята им съобщи колко гориво е останало. Демек - колко силно ще гръмне самолета. :D

кало
Редовен потребител
Мнения: 1028
Регистриран на: 22 Юли 2016, 16:53
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от кало » 21 Ное 2016, 22:10

Не може да се съди по тази камера за стабилността на захода, не е ясно къде и как е закрепена, стабилизирана ли е, предава ли точно колебанията на самолета и прочее. Пък и на видеото нещата по принцип стоят различно :). Но твърде високата скорост е ясна - не че знаем каква е съответната скорост на опиране на Су-34 при конкретните условия и натоварвания, но ИМХО (чисто ИМХО) е поне със 120-140 км/ч по-ниска...

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 2064
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Sharana » 21 Ное 2016, 22:37

кало написа:Не може да се съди по тази камера за стабилността на захода, не е ясно къде и как е закрепена, стабилизирана ли е, предава ли точно колебанията на самолета и прочее. Пък и на видеото нещата по принцип стоят различно :). Но твърде високата скорост е ясна - не че знаем каква е съответната скорост на опиране на Су-34 при конкретните условия и натоварвания, но ИМХО (чисто ИМХО) е поне със 120-140 км/ч по-ниска...
Не е камерата - встрани са и приборите. По авиохоризонта може да се съди, че не е особено стабилно, обаче е ясно, че става въпрос за "зелен" пилот. По-интересното е защо не го пратиха на втори кръg вместо блять, нахуй, гориво имаше :D

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 6217
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Online

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Amazon » 21 Ное 2016, 23:02

Не може да се съди по тази камера за стабилността на захода, не е ясно къде и как е закрепена, стабилизирана ли е, предава ли точно колебанията на самолета и прочее.
Аз мислех че е вградената камера.

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 2064
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Инциденти и катастрофи във ВВС

Мнение от Sharana » 21 Ное 2016, 23:15

Наскоро ми попадна това клипче, тренажор на МиГ-29СМТ. 640кг/мин гълта на форсаж, 140кг/мин на макс без форсаж. Су-34 ще хаби повече, но тия 600 трябва да са предостатъчни за дори повече от 1 заход.
При кацането инструктура му обяснява (в клипа с МиГ-29) скоростта да е около 350, на 80м 320, на 50м 310, допир при 260-270 (в зависимост от метеоусловията). На пистата от 215км/ч със спирачката. При Су-34ката му казват 370, обаче при снижението нещо не му се намаля на пилота, на 30м е още на 360 и като му се развикаха нещо се панира, съдейки по движенията и се пльосва на пистата (по средата май) с 330, парашута и той не се отваря. От скоростта го отнася или прсто лош късмет/лошо приготвяне?
https://www.youtube.com/watch?v=0z9xaBkT6QU

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани