Гражданска авиацияГражданска авиация

Модератори: Ksantip, Sharana

Отговори
Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 5014
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Amazon » 29 Юни 2018, 04:27

Ivanov написа:
29 Юни 2018, 01:05
Ryanair, която обикновено също е лауреат, но в другия смисъл – като печеливш на приза „най-лоша” АК
Как да е лоша ? Летях Пиза - София за 8 (осем)евро ... Лоша била :D
:shock:

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 29 Юни 2018, 09:05

Ivanov написа:
29 Юни 2018, 01:05
Ryanair, която обикновено също е лауреат, но в другия смисъл – като печеливш на приза „най-лоша” АК
Как да е лоша ? Летях Пиза - София за 8 (осем)евро ... Лоша била :D
Напиши тогава ода в нейна възхвала :P
Мненията тук са много разнопосочни, даже поляризирани
Няма друга АК, за която измамените/недоволните да са писали толкова много в мрежата, че даже и създават т.н. анти-Ryanair сайтове, като RyanAir Sucks (http://davefaq.com/Opinions/RyanAir-Sucks/). Във фейса, антирайънеър движението също има своите последователи :lol:
В последната година-две, статуса и като че ли се подобри, поне с такова впечатление оставам (аз никога не съм летял с FR). Макар че в ерлайнс`а имаше полемика по въпроса и множество хора твърдяха, че нищо не се е подобрило, а просто се навъдиха толкова много други НТА, следвайки абсолютно същия модел, че вече недоволството се разлива и в други посоки.
Аз също признавам, че не съм привърженик на НТА. Общо през живота си имам към 300, може и 350, ако не повече полета вече (трее проверя, от време на време си водя статистика), нито един от тях не е бил с НТА. Защо, съм писал надълго и нашироко (в Аерото), няма да правя ОТ тук.
Наесен обаче се престраших на пробвам. Точно с FR. Причината е една единствена – полетите са то Бургас, няма да се налага да се разкарвам до София.
След като си платих багажи и т.н., нещата не са изобщо „нискотарифни” – общо взето-толкова са тарфите и на други превозвачи (аз това си го знаех, изненади нямаше никакви -. не съм се надявал на "евтин" билет). Така или иначе букирах, проба ще има, пък и база за сравнение с другите, legacy carriers (които летят обаче само от София).
Ще споделя риска оправдан ли е бил :D
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1869
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Кухулин » 29 Юни 2018, 09:59

Е, багажи... Една допълнителна дамска чантичка ти е 65 евро, ако не се лъжа. Там си се пътува само с ръчния 55/40/25 ли беше, и си свиркаш.

djio
Редовен потребител
Мнения: 645
Регистриран на: 22 Юли 2016, 14:32
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от djio » 29 Юни 2018, 10:10

Amazon написа:
29 Юни 2018, 04:27
Ivanov написа:
29 Юни 2018, 01:05
Ryanair, която обикновено също е лауреат, но в другия смисъл – като печеливш на приза „най-лоша” АК
Как да е лоша ? Летях Пиза - София за 8 (осем)евро ... Лоша била :D
:shock:
През април мой близък летя Варна-Милано с Уиз за 1 евро. През колумбийски посредник. Не беше "последна минута". До последно смятах, че на летището ще у се изсмеят, че може и пранги да му сложат. Еми не, билета редовен. През май повтори за 3 евро.

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 1770
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Bruchpilot » 29 Юни 2018, 10:18

За нискотарифните съм общо взето на мнението на Алмаси - по възможност следва да се избягавт. Конкретно относно Райънеър - никога, в никакъв случай, по никакъв повод, дори и да е последния самолет, и да ми плащат да се кача на него!
Строши-пилот :mrgreen:

Аватар
Ivanov
Редовен потребител
Мнения: 2897
Регистриран на: 02 Сеп 2016, 22:27
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Ivanov » 29 Юни 2018, 10:19

Almasy написа:
29 Юни 2018, 09:05
Ivanov написа:
29 Юни 2018, 01:05
Ryanair, която обикновено също е лауреат, но в другия смисъл – като печеливш на приза „най-лоша” АК
Как да е лоша ? Летях Пиза - София за 8 (осем)евро ... Лоша била :D
Напиши тогава ода в нейна възхвала :P
Мненията тук са много разнопосочни, даже поляризирани
Няма друга АК, за която измамените/недоволните да са писали толкова много в мрежата, че даже и създават т.н. анти-Ryanair сайтове, като RyanAir Sucks (http://davefaq.com/Opinions/RyanAir-Sucks/). Във фейса, антирайънеър движението също има своите последователи :lol:
В последната година-две, статуса и като че ли се подобри, поне с такова впечатление оставам (аз никога не съм летял с FR). Макар че в ерлайнс`а имаше полемика по въпроса и множество хора твърдяха, че нищо не се е подобрило, а просто се навъдиха толкова много други НТА, следвайки абсолютно същия модел, че вече недоволството се разлива и в други посоки.
Аз също признавам, че не съм привърженик на НТА. Общо през живота си имам към 300, може и 350, ако не повече полета вече (трее проверя, от време на време си водя статистика), нито един от тях не е бил с НТА. Защо, съм писал надълго и нашироко (в Аерото), няма да правя ОТ тук.
Наесен обаче се престраших на пробвам. Точно с FR. Причината е една единствена – полетите са то Бургас, няма да се налага да се разкарвам до София.
След като си платих багажи и т.н., нещата не са изобщо „нискотарифни” – общо взето-толкова са тарфите и на други превозвачи (аз това си го знаех, изненади нямаше никакви -. не съм се надявал на "евтин" билет). Така или иначе букирах, проба ще има, пък и база за сравнение с другите, legacy carriers (които летят обаче само от София).
Ще споделя риска оправдан ли е бил :D
Другите нискотарифни летят от Болоня , а Пиза ми е много по удобна .Не мисля къде да оставя колата ,взимам си регионално влакче и за около 1 час съм на летището .
Общо взето за 3-4 часа от тръгването и пет-шеснайсе евро (с сандвичите и кафетата) съм в София ! Е как няма да се кефя :D Алтернативите бяха автобус (24часа) от Фиренце 80 евро или някакви полети с цени започващи от 180-200 евро и прекачвания в Мюнхен или Истанбул !!!
Да отскочиш за 2-3 дни и си свършиш някаква работа - незаменимо !
пп. Не съм виновен че пътуваш така :mrgreen:
Изображение

Аватар
Ivanov
Редовен потребител
Мнения: 2897
Регистриран на: 02 Сеп 2016, 22:27
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Ivanov » 29 Юни 2018, 10:27

djio написа:
29 Юни 2018, 10:10
Amazon написа:
29 Юни 2018, 04:27
Ivanov написа:
29 Юни 2018, 01:05

Как да е лоша ? Летях Пиза - София за 8 (осем)евро ... Лоша била :D
:shock:
През април мой близък летя Варна-Милано с Уиз за 1 евро. През колумбийски посредник. Не беше "последна минута". До последно смятах, че на летището ще у се изсмеят, че може и пранги да му сложат. Еми не, билета редовен. През май повтори за 3 евро.
Първия път се прекарах и не се чекирах през интернет и на летището ми струваше 40 евро !
Иначе според мен това е смисъла на нискотарифните ,набързо ,с малко багаж ,като градски автобус :)

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 29 Юни 2018, 12:04

Ivanov написа:
29 Юни 2018, 10:19
Не съм виновен че пътуваш така :mrgreen:
Изображение
Че ази нивгъж не ода за 2-3 дни. барем седмица, в болшинството случаи и две, случвало се и 3.
Ти чисти гачи не земаш ли :lol:

Шегата настрана, ако беше само багажа - с мед да ги намажеш НТА.
Проблемите са много по-дълбоки и сериозни.
Единият от тях е канцелирането на полети и непоемането на никакъв ангажимент към пътниците.
То може и рядко да се случва, ама да не си на мястото на пасажерите.
В един от случаите, който стигна до съд (сефте) райънци се оправдаха, че предложили компенсация - безплатен билет за следващия полет (който обаче след седмица).
Така, купилите за по 30-40 евро билети пътници, се бръкнаха за еднопосочни билети (комбинации от други, legacy АК), които в последният момент разбира се, са адски скъпи - мисля, че беше над 400 евра. Нощите по летищата - отделен въпрос (то ако смятаме и хотели отиде коня в ряката - може и 1000 евро да надхвърли).
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Hawkeye
Редовен потребител
Мнения: 107
Регистриран на: 01 Окт 2016, 10:57
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Hawkeye » 29 Юни 2018, 12:44

Летя доста често и основно с Раян аир. Компанията като компания има си плсове и минуси. Най-големият плюс разбира се са крайно ниските цени, което е перфектно, ако летиш между две дестинации, често и за сравнително кратки пердиоди. Дугия голям плюс е че можеш да носиш 2 ръчни багажа, без такса, сега вече може би не е чак такъв фактор след като и уиз пуснаха варианта да летиш с малък куфар без доплащане, но пък нямаш право на малката чанта за разлика от при Раян аир.
Миналата година като имаха големи проблеми с пилотите и отказваха полети и аз бях засегнат. Имах вариант да ми върнат парите или да ми дадат друг полет, в рамките на 15 мин. имах друг полет, който даже беше една идея по-скъп от моя без да доплащам нищо(всичко това не се случва на летището разбира се, а 1-2 месеца преди полета). Тоест от моя опит не са се опитвали да ме цакат с топла бира.
Големите недостатъци са закъсненията, които са много чести, това че често летят от малки и отдалечени летища, малкото място в самия самолет и като цяло това че полетите са претъпкани.
Но като цяло мисля, че получаваш това, за което плащаш. Много ниска цена -> не може да очакваш супер услуга.

Аватар
Thorn
Редовен потребител
Мнения: 6439
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:02
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Thorn » 29 Юни 2018, 13:01

Almasy написа:
29 Юни 2018, 09:05
Ivanov написа:
29 Юни 2018, 01:05
Ryanair, която обикновено също е лауреат, но в другия смисъл – като печеливш на приза „най-лоша” АК
Как да е лоша ? Летях Пиза - София за 8 (осем)евро ... Лоша била :D
Напиши тогава ода в нейна възхвала :P
Мненията тук са много разнопосочни, даже поляризирани
Няма друга АК, за която измамените/недоволните да са писали толкова много в мрежата, че даже и създават т.н. анти-Ryanair сайтове, като RyanAir Sucks (http://davefaq.com/Opinions/RyanAir-Sucks/). Във фейса, антирайънеър движението също има своите последователи :lol:
В последната година-две, статуса и като че ли се подобри, поне с такова впечатление оставам (аз никога не съм летял с FR). Макар че в ерлайнс`а имаше полемика по въпроса и множество хора твърдяха, че нищо не се е подобрило, а просто се навъдиха толкова много други НТА, следвайки абсолютно същия модел, че вече недоволството се разлива и в други посоки.
Аз също признавам, че не съм привърженик на НТА. Общо през живота си имам към 300, може и 350, ако не повече полета вече (трее проверя, от време на време си водя статистика), нито един от тях не е бил с НТА. Защо, съм писал надълго и нашироко (в Аерото), няма да правя ОТ тук.
Наесен обаче се престраших на пробвам. Точно с FR. Причината е една единствена – полетите са то Бургас, няма да се налага да се разкарвам до София.
След като си платих багажи и т.н., нещата не са изобщо „нискотарифни” – общо взето-толкова са тарфите и на други превозвачи (аз това си го знаех, изненади нямаше никакви -. не съм се надявал на "евтин" билет). Така или иначе букирах, проба ще има, пък и база за сравнение с другите, legacy carriers (които летят обаче само от София).
Ще споделя риска оправдан ли е бил :D
Ако имам избор, винаги ще предпочета Уиз или Райън пред България Еър, Ер Франс или Луфтханза. Иначе летя също със Брасълс, та покрай него закачих Ситиджет със Сухой Суперджет.

Не съм имал никога никакъв проблем, за разлика например от Ер Франс, които си позволиха да продадат повече билети отколкото места имат, не ме качиха и имах проблеми на другия ден в работата.

С Уиз съм летял може би 40 пъти, а може и повече. Никога ниакъв проблем. С Брасълс - десетина пъти - без проблем. Включително четири полета със SSJ. (обаче жена ми имаше проблеми с него два пъти) С Райън - мисля, че имам 8 полета и единственото ми оплакване е, че маниерът на кацане последните два пъти (мисля, че един и същи екипаж) ти изправя косите, но само толкова.

Колкото до разрешеното количество багаж - ами проверяваш си, съобразяваш се. Има си начини за повече багаж с леки доплащания, пък и от Уиз като цяло не се заяждат за габарити. Райън май са по-строги в това отношение, но и те не сами правили проблем.

За мен лоукостовете са нещо прекрасно. Жалко, че няма за САЩ и Русия. Иначе в Европа в момента със самолет се пътува по-евтино, отколкото с кола или автобус.

Аватар
Thorn
Редовен потребител
Мнения: 6439
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:02
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Thorn » 29 Юни 2018, 13:04

Almasy написа:
29 Юни 2018, 12:04
Ivanov написа:
29 Юни 2018, 10:19
Не съм виновен че пътуваш така :mrgreen:
Изображение
Че ази нивгъж не ода за 2-3 дни. барем седмица, в болшинството случаи и две, случвало се и 3.
Ти чисти гачи не земаш ли :lol:

Шегата настрана, ако беше само багажа - с мед да ги намажеш НТА.
Проблемите са много по-дълбоки и сериозни.
Единият от тях е канцелирането на полети и непоемането на никакъв ангажимент към пътниците.
То може и рядко да се случва, ама да не си на мястото на пасажерите.
В един от случаите, който стигна до съд (сефте) райънци се оправдаха, че предложили компенсация - безплатен билет за следващия полет (който обаче след седмица).
Така, купилите за по 30-40 евро билети пътници, се бръкнаха за еднопосочни билети (комбинации от други, legacy АК), които в последният момент разбира се, са адски скъпи - мисля, че беше над 400 евра. Нощите по летищата - отделен въпрос (то ако смятаме и хотели отиде коня в ряката - може и 1000 евро да надхвърли).
Има си конвенция. Де тоз късмет да ми отменят полета по тяхна вина. 400 евро чиста печалба.

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1869
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Кухулин » 29 Юни 2018, 13:38

Almasy написа:
29 Юни 2018, 12:04
Проблемите са много по-дълбоки и сериозни.
Да, бирата е пет евро малката. Пиеш и ревеш.

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 29 Юни 2018, 14:39

Thorn написа:
29 Юни 2018, 13:04
Има си конвенция. Де тоз късмет да ми отменят полета по тяхна вина. 400 евро чиста печалба.
Така си мислиш.
Тези 400 евра, ако изобщо ги видиш, може да не ти стигнат да се прибереш до София.
И колко човека са получили изобщо тези пари от FR, въпреки безкрайно водените дела (защото ако тази конвенция беше непробиваема, тези дела нямаше изобщо да се водят).
Чел ли си някога огромния договор, написан с малки буквички, наречен търговски контракт пасажер/превозвач, преди да продължиш букирането?
Колко клаузи има, знаеш ли?
Блаженни са верующите.
Кухулин написа:
29 Юни 2018, 13:38
Да, бирата е пет евро малката. Пиеш и ревеш.
:lol: :lol: :lol:
Па мноо си прав.
Thorn написа:
29 Юни 2018, 13:04
Ако имам избор, винаги ще предпочета Уиз или Райън пред България Еър, Ер Франс или Луфтханза"
И дума да не става (в моя случай). Поех един риск за есента, но отсега ми се чини, че опита ще е един единствен. Още при букирането се раздразних.
Ама да не влизам в подробности.
Thorn написа:
29 Юни 2018, 13:04
Не съм имал никога никакъв проблем, за разлика например от Ер Франс, които си позволиха да продадат повече билети отколкото места имат, не ме качиха и имах проблеми на другия ден в работата.
На мен пък са ми плащали безапелационно хотели и то висок клас, с всичко включено (вечери и закуски). Макар, че не са ми баш любим превозвач.
Thorn написа:
29 Юни 2018, 13:04
За мен лоукостовете са нещо прекрасно
Да, добре е да има избор. Пък и инаги съм казвал, че за всеки влак си има пътници.
Това дори самите превозвачи са го забелязали - клиентелата на legacy изключително рядко се качва на НТА, както и обратното.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 29 Юни 2018, 15:39

Hawkeye написа:
29 Юни 2018, 12:44
Но като цяло мисля, че получаваш това, за което плащаш. Много ниска цена -> не може да очакваш супер услуга.
Именно.
Плащаш това, което получаваш.
Инак, недостатъците са адски много. Но темата все пак не е НТА.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 29 Юни 2018, 20:04

Almasy написа:
27 Юни 2018, 09:49
Boeing - RFP за двигател на 797 към трите големи - CFM International (GE&Safran), Pratt & Whitney and Rolls-Royce

https://preview.theaircurrent.com/
Изображение
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото


Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1622
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Sharana » 02 Юли 2018, 16:27

Раницата с лаптопа и останалата теника също в багажното, тия да не са си ударили главата нещо? :D

Аватар
Thorn
Редовен потребител
Мнения: 6439
Регистриран на: 19 Юли 2016, 20:02
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Thorn » 02 Юли 2018, 17:03

Като се махнат емоциите, малка раница или малко куфарче, примерно точно с лаптопа, може да си носиш. Ако искаш повече, просто трябва да си вземеш приорити, което струва пет евро. Е, заради тия пет евро е. Никакъв сериозен проблем.

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 05 Юли 2018, 07:11

Almasy написа:
31 Май 2018, 12:17
Singapore Airlines (SQ) възобновява директните полети SINEWR (Сингапур-НюЙорк), навремето изпълнявани от A340-500 на 18-ти Октомври. Разбира се, машината ще е вече A350-900LR................................Цени все още не са обявени, но се очаква да бъдат доста височки. SQ винаги се е водил премиум превозвач и за разлика от QR не особено склонен на промоции.
Цената вече е ясна – EUR 1771 за Y+ класата и EUR 4775 за бизнес класата.
Ако говорим за бизнес класата, това не е малко, като се има в предвид, че Air China иска по-малко от половината за трансфер през Пекин, и в същото време не е много, защото друг намазан с класата си превозвач – Emirates – само с някакви си 500 евро по-малко за трансфер през Дубай. Същото се отнася и до Cathay Pacific (трансфер през Хонг-Конг) и Qatar Airways (трансфер през Доа), а All Nippon дори иска същата цена за трансфера си през Токио.
Полетите на самата Singapore Airlines пак до Ню-Йорк, но със стоп във Франкфурт, изпълнявани от А380 си остават на същите цени – едва с около с 200 евро по-евтини, тоест разликата не е никак съществена.
Според превозвача, въпреки че времето се удължава с няколко часа (първо заради маршрута, второ заради престоя във Франкфурт), бизнес класата на А380 предлага много по-голям лукс, отколкото тази на А359LR. Последното безусловно си е вярно – на Singapore и се наложи разработването на нови седалки за А359LR, защото за тези от бизнес класата на А380 просто няма достатъчно място, после – URL самолета не предлага глезотии като бар и душ-кабини.
Последното предполага че директните ULR полети, ще се ползват основно от хора, пътуващи по работа, за които всеки час е важен, както и от корпоративни клиенти, на които фирмата плаща билета и ги иска възможно най-бързо на работа.
Полети на А380 пък си остават за по-заможни туристи или просто хора, за които времето не е чак толкова съществено и предпочитат предимствата на възможно най-големия лукс.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
pnp5q
Редовен потребител
Мнения: 796
Регистриран на: 17 Апр 2017, 00:15
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от pnp5q » 06 Юли 2018, 20:39

23435039_1973472609586915_8032151212621150003_n.jpg
Кто к нам с мечом придет, того проще застрелить.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 5014
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Amazon » 07 Юли 2018, 17:07

Пилотката е с четири нашивки, което май значеше, че освен главен пилот е и инструктор.

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 5014
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Amazon » 11 Юли 2018, 05:21

Еърбъс е прекръстил CSeries на A220. Боинг пък няколко дни назад купиха Ембреър. Не знам какво мисли Алмаси, но на мен тези сливания не ми харесват. Дълги десетилетия, имаше четири големи производителя на реактивни пътнически самолети. Сега останаха само двама.

Като прогнозата ми е че хората в Квебек ще оцелеят, но в никакъв случай няма да продават толкова самолети колкото в добрите години на Бомбардиер. И това защото и едните и другите са си французи от една култура, нищо че са от двете страни на океана.

Докато Ембреър направо го зачерквам. Няма начин латиноамериканците да се сработят с работохолиците от Боинг. Никакъв шанс, това са противоположни култури и ценностни системи. Което е жалко. Чисто статистически, Ембреър произвежда едни от най сигурните самолети на планетата. И го прави на много добра цена. Във всеки случай, по добра от тази на кандците.

Едит: сега прочетох коментарите в Аерото и явно всички малко, или много сме на едно мнение.

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 11 Юли 2018, 08:35

Amazon написа:
11 Юли 2018, 05:21
Не знам какво мисли Алмаси, но на мен тези сливания не ми харесват......Едит: сега прочетох коментарите в Аерото и явно всички малко, или много сме на едно мнение.
Прав си, че сме на едно мнение (http://forum.aeropress-bg.com/viewtopic ... 845#p43845) :)
Amazon написа:
11 Юли 2018, 05:21
Като прогнозата ми е че хората в Квебек ще оцелеят, но в никакъв случай няма да продават толкова самолети колкото в добрите години на Бомбардиер"
Да, другите им програми си остават изцяло техни. Но и аз съм на мнение, че величието им от зората на CRJ свърши. Най-иновативното и конкурентно способно, което създадоха (можещо да ги върне и и задържи на тогавашното ниво), вече е под опеката на Ербъс (че и носи неговото име).
Amazon написа:
11 Юли 2018, 05:21
Докато Ембреър направо го зачерквам.
Като четях по другите форуми.....Май, май над 90% от вживяващите се в гражданската авиация мислят така.
Amazon написа:
11 Юли 2018, 05:21
И го прави на много добра цена. Във всеки случай, по добра от тази на кандците.
Да, въпреки обещанията на Ербъс, С-серията (вече Ербъс 2ХХ) продължава да бъде прекалено скъпа и масата от АК са в изчаквателна позиция. Едно на ръка, как ще се представи Е2. Второ все пак имат надежда, че след отварянето на втора линия в САЩ, цената може и наистина да се посмъкне.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 13 Юли 2018, 00:30

Brussels Airlines няма да поднови договора си със Cityjet относно лизинга на SSJ, които експлоатира в момента.
Christina Foerster (СЕО) вече обяви, че утилизацията на 4-те активни машини (2 самолета са вече приземени) ще бъде сведена до мининум, като целта е полетите с тях да бъдат окончателно спрени възможно най-скоро, въпреки, че договора със Cityjet изтича едва през Март 2019-та. АК вече е обявила, че спешно търси друг модел, заместник на машините.

https://www.bruzz.be/economie/brussels- ... 2018-07-11

Изненадани особено няма.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 2463
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 13 Юли 2018, 08:57

Amazon написа:
11 Юли 2018, 05:21
......Докато Ембреър направо го зачерквам.....
Веке има няколко предложения как да бъдат прекръстени Embraer`ите :mrgreen:
Повечето ми се струват са ужасно тъпи (като Boeing 712 и Boeing 818), най-подходящо (ако изобщо ще го правят) ми се струва това:

7E7-7 за 175E2
7E7-8 за 190E2
7E7-9 за 195E2

Сделката обаче (поне до момента) все още не е напълно финализирана.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани