Гражданска авиацияГражданска авиация

Модератори: Ksantip, Sharana

Отговори
Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 7275
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Amazon » 22 Ное 2019, 19:16

Опциите се правят често, защото в един момент може да се окаже, че налични слотове за машини има едва след 7-8 и повече години (както е в момента ситуацията със серията 320Neo).
И това при положение, че щамповат по цели 60 бройки А320 месечно. :shock: Че чак не моат да им насмогнат производителите на двигатели. Егати промишления потенциал, егати оромния бизнес. Това откъде идва? Бизнеса се разраства толкова бързо, или по-скоро хилядите стари 727, 737, 757 и 767, вече имат крещяща нужда от замяна?

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 7275
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Amazon » 23 Ное 2019, 06:21

Almasy написа:
21 Ное 2019, 18:41
Almasy написа:
21 Окт 2019, 12:00
.......В конкурса за ULR самолет на QF, наречен Project Sunrise (за който вече стана дума в по предни постове) кандидати са само два самолета - 777-8

Изображение

и 359LR

Изображение

в чиито параметри е заложен подобен свръхдълъг полет при пълно затоварване. А359LR вече доказа, че го може, EIS на 778 (777-8) все още предстои.
QF уж обяви, че окончателно решение, ще бъде взето до края на годината............
QF отхвърли и 778 и 35L за Project Sunrise - били много скъпи :lol: :lol: :lol:

https://amp.smh.com.au/business/compani ... ssion=true

Изнудването започва….СЕГА :mrgreen:
Ами тия самолети струват по половин милиард единия! И въпреки, че са развитие на съществуващи програми, развойната дейност е глътнала по пет милиарда. Нормално е авиокомпанията да си прави внимателно дългосрочно планиране при тия върхови машини. Според мен ще спечели този с по-добрите условия за експлоатация, а не този с малко по-добрата цена.
В случая залагам на 777х.

gabocvet
Редовен потребител
Мнения: 738
Регистриран на: 28 Авг 2016, 13:32
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от gabocvet » 26 Ное 2019, 21:42

Изображение

Не знаех, че има и такъв прототип :shock:

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 3644
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 28 Ное 2019, 16:30

Amazon написа:
22 Ное 2019, 19:16
Опциите се правят често, защото в един момент може да се окаже, че налични слотове за машини има едва след 7-8 и повече години (както е в момента ситуацията със серията 320Neo).
И това при положение, че щамповат по цели 60 бройки А320 месечно. :shock: Че чак не моат да им насмогнат производителите на двигатели. Егати промишления потенциал, егати оромния бизнес. Това откъде идва? Бизнеса се разраства толкова бързо, или по-скоро хилядите стари 727, 737, 757 и 767, вече имат крещяща нужда от замяна?
Имай предвид, че беклога включва и направените МоU/опции, а те не винаги се потвърждават. Затова и от време на време се освобождават слотове за ранни доставки примерно за десетина бройки (определена АК не е превърнала МоU-то в твърда поръчка или се е отказала от опциите). Да речем, че това е около 5-10% от целия беклог и на това не може да се разчита. Още повече, че става въпрос за единични слотове - ако искаш голямо количество самолети, не те топли особено, че примерно 5 от тях ще бъдат доставени след година, година и половина, а останалите след 6-7.
А причините.....Промени се цялостната ситуация.
Луфти летяха със 735 до последно - пенсионираните машини бяха вече към 35 годишни.
В днешно време Emirates пенсионират 11 годишни 77W, а Ryanair рядко задържа машини повече от 5 години - гледа да ги пробута втора ръка, а превозвача да напазари чисто нови (обикновено голяма бройка, за да получи и отстъпка). В пустинята на Невада нерядко вече стоят и самолети в младежка възраст - някой като Emirates ги е пенсионирал, а остатъчната цена е висока (Delta с охота пазари втора ръка, но само ако е на далавера). Да, парадокс е, но същото е и с недвижимата собственост - сума ти луксозни имоти стоят непродадени с години, но въпреки това цената не пада.
Е, и бизнеса се разраства, разбира се. Китай и Индия вече пазарят огромни количества, в цяла ЮИ Азиа като цяло пазара много се разви. Близкия Изток не остава по-назад - достатъчно е да се споменат Emirates (и нискотарифното им подразделение flyDubai), Eihad, Qatar Airways (наречени общо МЕ3 или голямата близкоизточна тройка).
НТА (LCC) също да фактор - колкото и да не ги харесвам, те имат своите фенове, които вече са милиони. А дори и аз не мога да си изкривя душата - в 21 век вече хората летят София-Милано само и само да се изпазарят (стига изпазареното да се побере в раничката, разбира се), разходят за ден-два или само да присъстват за часове на концерт.
В 20-ти това го нямаше.
Последна промяна 2 на Almasy, променена общо 28 пъти
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Декомунизация. ДеГКБизация. Дерусификация.

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 3644
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 28 Ное 2019, 16:35

Amazon написа:
23 Ное 2019, 06:21
Според мен ще спечели този с по-добрите условия за експлоатация, а не този с малко по-добрата цена.
В случая залагам на 777х.
Аз също залагам на 778, но причините са други.
Една от тях е, че QF е една от малкото АК, която се нуждае от голямокапацитетни машини. Казано с други думи, един ден ще трябва да смени А380, особено като навъртят годинки.
Единственото близко като капицет (но не и по площ, но това е ОТ в случая, а и съм го коментирал друг път) е 779....
Ербъс няма какво да им предложи - 35К (A350-1000) e по-малък.
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Декомунизация. ДеГКБизация. Дерусификация.

Аватар
Almasy
Редовен потребител
Мнения: 3644
Регистриран на: 29 Юли 2016, 15:08
Местоположение: Бургас
Контакт:
Status: Offline

Re: Гражданска авиация

Мнение от Almasy » 05 Дек 2019, 00:57

United (UA) циментира статуса на A321XLR като достоен и единствен наследник на 757 - поръчка за 50 машини

https://www.bloomberg.com/news/articles ... s-a321-jet

https://hub.united.com/2019-12-03-unite ... 09684.html

Изображение
Когато не могат да ограничат свободата на мисълта – ограничават свободата на тялото

Декомунизация. ДеГКБизация. Дерусификация.

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани