Archer написа: ↑24 Юли 2018, 00:59
Япония на тоя етап няма как да изкарат двигател съпоставим с F-119/120/135.
XF9-1 с тяга 11 тона (без форсаж) и 15 тона (с форсаж). Съвсем на нивото на F-119, с които летят рапторите.
Archer написа: ↑24 Юли 2018, 00:59
Относно авиационни ЕО системи също са назад.
Затова и голяма част от авиониката трябва да е взаимствана от F-35.
Archer написа: ↑24 Юли 2018, 00:59
Колко са напред с радарите се вижда по факта, че и двата им основни АУКАКСа са с американски радари.
На АВАКС самолетите някой изобщо други радари слагал ли е? А останалите им радари какви са? Първия наземен АФАР - техен, първия корабен - пак техен. Но тъй като говорим за авиация първия изтребителен АФАР е също техен - всички F-2 сериойно са с такъв радар още започвайки от 1995та. Някак изпитвам съмнение, че са се разучили да правят АФАР радари и нямат нищо подобно на рапторския, особено имайки предвид възрастта му. Наскоро (2010та) набутаха АФАР АРГСН в ракета В-В и именно тяхна ГСН ще е в преработения Метеор, който се побира в отсека на Ф-35.
И пак повтарям - те нямат желание да купят F-22/35 хибрид от САЩ и следователно предложението не е такова. Искат да повторят историята с F-16 и F-2, но не с F-35, а с F-22. Планер сами не могат да си създадат и искат готов, авионика също искат от Ф-35. Но в същото време самолета трябва да си е техен (частично) и да е задействано тяхното ВПК колкото се може повече. И освен в производството на фюзелажа и някои подсистеми това ще се състои в техен двигател (100% сигурно) и
най-вероятно техен радар също. Това са изисквания към F-3 програмата, а не желания. Да F-22 с два F-135 би бил интересна гледка(възможно най-доброто), но никой засега дори и не планира такъв самолет, цената на двигателите отделно.