Военна авиацияПилотски Бар

Модератор: Amazon

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1535
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Sharana » 13 Май 2018, 02:48

Малко тролинг от страна на Боинг:
http://www.thedrive.com/the-war-zone/20 ... th-cannons

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4869
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Amazon » 13 Май 2018, 03:10

Вярно тролинг. Как самолет оптимизиран за високи скорости, ще заеме мястото на АС-130. Автора на статията е пич, явно просто се забавлява. :)

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1535
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Sharana » 28 Май 2018, 10:28

Boeing F/A-18E/F demonstrates sensor fusion
https://www.flightglobal.com/news/artic ... on-448849/

Наистина интересното:
The Block III version also adds a second-generation infrared search and track (IRST) sensor, allowing the Super Hornet to detect and track enemy aircraft without giving away its own position by using its radar. The IRST is able to detect even targets stealthy to radar at long ranges, but a single sensor on one aircraft does not provide enough clarity to provide targeting information to a guided missile.

But the Block III package also adds the Rockwell Collins Tactical Targeting Network Technology (TTNT) radio and an advanced processor. Those upgrades allow two or more F/A-18E/Fs to share IRST sensor data, giving a single fighter enough information to use for a targeting solution, Kornegay says.

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1682
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Кухулин » 28 Май 2018, 10:40

Ако някой се чуди как изглежда хиперглайд на практика:

Изображение

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4869
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Amazon » 28 Май 2018, 16:29

Какво гледаме? Хиперзвукова бойна глава?

А за Хорнета също е интересно.
Не знаех, че има и вграден ОЛС и то за въздушни цели, а само че ползва контейнери от типа на Снайпер, за работа по земя.

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1682
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Кухулин » 28 Май 2018, 19:44

Amazon написа:
28 Май 2018, 16:29
Какво гледаме? Хиперзвукова бойна глава?
Вероятно нещо от типа на WU-14: https://en.wikipedia.org/wiki/WU-14

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4869
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Amazon » 29 Май 2018, 02:33

Каква невероятна футболна авиационна драма, драги сънародници! :D Турция обмисля да вземе СУ-57 вместо F-35A, ако САЩ продължат да я изнудват да се откаже от С-400. Както знаем, конгреса обмисля да отреже Турция от F-35 програмата заради руснаците, нищо че Турция е трето ниво партньор.

Вярно, че са вестникарски подмятания, но като знаем колко е независима пресата при комшиите, може да го броим за официална позиция:
Цъкич

Не знам за вас, ама аз стискам палци да се развият натам нещата. Не за друго, но шоуто ще е на толкова много нива, че цената на билетите няма значение. :D

А като знам за какъв ВПК се бори Султана, нищо чудно след години да си купуваме Су-57T - Savaşan Sahin. :mrgreen:

rki
Редовен потребител
Мнения: 3668
Регистриран на: 22 Мар 2017, 20:11
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от rki » 29 Май 2018, 06:59

Ердо се учи на мурафети от Путин. Следващия път може и някоя безаналогова анимацийка да пусне за вътрешна употреба. :D
Чалъмар...
"Risk happens slowly at first, then all at once."

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 1704
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Bruchpilot » 29 Май 2018, 09:57

Ашколсун, так держать :lol:
Строши-пилот :mrgreen:

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4869
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Amazon » 03 Юли 2018, 04:39

За какво се използват педалите на съвременните изтребители? Има ЕДСУ и компютъра управлява вертикалното кормило и въобще всички управляващи повърхности, при преместване на стика. Дори при консервативният пътнически Боинг 737 педалите служат само при ограничени маневри при рулиране. Предполагам същото е при бойните самолети. Не са ли отживелица тези педали? Или защо не преместят там управлението на тягата, както при автомобил?

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1535
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Sharana » 03 Юли 2018, 07:08

Amazon написа:
03 Юли 2018, 04:39
За какво се използват педалите на съвременните изтребители? Има ЕДСУ и компютъра управлява вертикалното кормило и въобще всички управляващи повърхности, при преместване на стика. Дори при консервативният пътнически Боинг 737 педалите служат само при ограничени маневри при рулиране. Предполагам същото е при бойните самолети. Не са ли отживелица тези педали? Или защо не преместят там управлението на тягата, както при автомобил?
Ами за рулиране да.
The rudder pedals are spring loaded to center, which does provide feel. But the rudder pedals are only used for nose wheel steering. There is no reason to ever use them in flight because the flight control system coordinates rudder. I always flew with my feet on the floor.

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 1704
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Bruchpilot » 03 Юли 2018, 09:22

Честно казано много ми се иска да видя как компютъра координира сам плъзгане на крило, раверсман или кацане при силен страничен вятър, без участието на пилота.
Строши-пилот :mrgreen:

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4869
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Amazon » 05 Юли 2018, 06:44

При пътническите самолети, пилота все пак ако поиска има контрол с педалите над вертикалното кормило. При изтребителите с ЕДСУ, не мисля, че пилота има директен контрол върху която и да е управляваща повърхност.

Аватар
Bruchpilot
Редовен потребител
Мнения: 1704
Регистриран на: 14 Сеп 2016, 12:14
Местоположение: Габрово
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Bruchpilot » 05 Юли 2018, 10:25

Amazon написа:
05 Юли 2018, 06:44
При пътническите самолети, пилота все пак ако поиска има контрол с педалите над вертикалното кормило. При изтребителите с ЕДСУ, не мисля, че пилота има директен контрол върху която и да е управляваща повърхност.
Директен контрол в прекия смисъл и в по-новите пътнически няма вече, освен в някакви аварийни ситуации. Там със сигурност доста хора ползват педалите само за рулиране - напиши в тубата "heavy crosswind landings compilation" и веднага ще видиш една камара хора, които летят "с двата крака на пода". Но при маневриране с военен самолет няма как - много маневри просто не стават без целенасочено управление на вертикалното кормило, да не говорим ако е необходима корекция или рязко отклоняване на носа.
Строши-пилот :mrgreen:

Кухулин
Редовен потребител
Мнения: 1682
Регистриран на: 04 Мар 2017, 11:53
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Кухулин » 20 Юли 2018, 11:44

F-22 pilots are not meeting their minimum yearly training requirements for the air superiority missions, according to Air Force training reports and service officials.

https://www.gao.gov/products/GAO-18-190

Нещо мрънкат от ГАО.

Hawkeye
Редовен потребител
Мнения: 102
Регистриран на: 01 Окт 2016, 10:57
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Hawkeye » 20 Юли 2018, 20:43

Малко снимки по повод участието на Безмерци в "БРИЗ 2018"

Явно има поне 4ри летящи Су-та
Изображение

Някой има ли идея с какво са накачени, освен с НУРС и допълнителни резервори?
Изображение

Изображение

Ето ги и в полет

Изображение

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4869
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Amazon » 21 Юли 2018, 02:26

С този плосък нос, бомбата прилича на ОФАБ.

Аватар
Sharana
Редовен потребител
Мнения: 1535
Регистриран на: 22 Юли 2016, 00:38
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Sharana » 21 Юли 2018, 08:48


Hawkeye
Редовен потребител
Мнения: 102
Регистриран на: 01 Окт 2016, 10:57
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Hawkeye » 21 Юли 2018, 11:43

Благодаря за информацията!

gabocvet
Редовен потребител
Мнения: 507
Регистриран на: 28 Авг 2016, 13:32
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от gabocvet » 21 Юли 2018, 12:30

Не знам и за това питам някога у нас приемани ли са на въоръжение

Изображение

http://aviaros.narod.ru/9a669.htm

http://aviaros.narod.ru/9a800.htm

Изображение

Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 2129
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Archer » 21 Юли 2018, 14:20

Да има ги за Ми-24

Аватар
Amazon
Модератор
Мнения: 4869
Регистриран на: 20 Юли 2016, 02:00
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Amazon » 08 Ное 2018, 03:46

Французите се чудят какви глупости да измислят, само да не участват в директен конкурс срещу F-35A. Първо Белгия, а сега Канада. Не може да произвеждаш нещо, без никакви мерки за намаляване на цената. Положението няма нищо общо с вариантите на Мираж, или Ентендър. Чудя се как интелигентните французи се нахендриха с Рафал. Явно дори при умна нация, прекалената държавност и лобизъм не прощават.

http://aeropress-bg.com/news/military-a ... -на-канада

Аватар
Archer
Редовен потребител
Мнения: 2129
Регистриран на: 24 Юли 2016, 00:04
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Archer » 08 Ное 2018, 10:07

Нищо не се чудят там конкурса е предрешен и не е свързано с цената най малко.

Skoda
Редовен потребител
Мнения: 36
Регистриран на: 28 Апр 2018, 11:59
Контакт:
Status: Offline

Re: Пилотски Бар

Мнение от Skoda » 08 Ное 2018, 11:29

"Според източници на The Canadian Press основният проблем, който е възникнал с евентуалната френска оферта е била свързана с изискванията за споделяне на информация, в рамките на шпионската мрежа Five Eyes, която се поддъжа между САЩ, Великобритания, Австралия, Канада и Нова Зеландия."

Така написано, изглежда малко объркано, може би ги е страх, че разузнавателна информация от Five Eyes ще попадне в Французите. Именно тази организация се сочеше за създател на Ешалон за който в началото на 21 век имаше доста полемики в ЕС, доста частни западно европейски фирми се оказаха със следена комуникация, тоест вид промишлен шпионаж срещу Европа.

Отговори

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани